Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Ja hoor das lachen zelfs het mindere lidl of aldi knal is tien beter dan de hollandse pruttelpoep.je kan overdrijven met de nederlandse propaganda hahahaha

Serieus? Ik heb de knalpakketten meerdere malen meegemaakt en ik vond het zelfs de vuurton niet waard. Ik heb het niet over de lekkere korsar knallers of de funke of xplode retro bollers die goed gevuld zijn. Maar dit soort pakketten:

weco-knallersortiment-kracher-inferno.jpg

Misschien zitten er 5 leuke knallers in maar meer niet. Ik laat het sowieso liggen hoor, maar als ik zou moeten kiezen uit slecht en slecht dan liever heel veel pruttelrotjes uit Nederland :p

ACH de knalpaketten zijn van klein tot groot waarvan het kleine prut minder is .maar ik vind de kubbisch wel leuk en beter .:bye:

ACH de knalpaketten zijn van klein tot groot waarvan het kleine prut minder is .maar ik vind de kubbisch wel leuk en beter .:bye:

Ik weet nooit welk merk ik moet kopen haha. Daar heb ik ook hele fijne en hele slechte van beleefd! Maargoed, eigenlijk had ik moeten zeggen het maakt niet uit ze zijn beide even goed :p

Misschien is de vraag al een aantal keer gesteld, maar vroeger had je bij de lidl of de aldi de Toronto, weet iemand of die nog bestaat en hoe die nu heet ?

Serieus? Ik heb de knalpakketten meerdere malen meegemaakt en ik vond het zelfs de vuurton niet waard. Ik heb het niet over de lekkere korsar knallers of de funke of xplode retro bollers die goed gevuld zijn. Maar dit soort pakketten:

weco-knallersortiment-kracher-inferno.jpg

Misschien zitten er 5 leuke knallers in maar meer niet. Ik laat het sowieso liggen hoor, maar als ik zou moeten kiezen uit slecht en slecht dan liever heel veel pruttelrotjes uit Nederland :p

Ieder jaar.zie ik ze liggen en neem ze mee maar ze gaan voor geen meter..... koop ze niet meer

Iemand wel eens bij Sonderpreis Baumarkt geweest? Zie toch wel een stuk of wat interessante cakes en/of verbund cakes van Lesli onder eigen label. Ben er eigenlijk nog nooit geweest of wezen kijken. Iemand ervaringen?

Voor het eerst dit jaar word er in Emmerich bij Pustenblume (Reeserstrasse, straat waar de Aldi ook aan zit) vuurwerk verkocht.
Op 28 December om 00:00 gaat de winkel open en zijn ze tot 18:00 open. 18 uur lang, de hele nacht door kun je hier vuurwerk halen. Ook Zaterdag & Maandag is deze winkel geopend, maar dan van 08:00 tot 18:00 geloof ik.

Deze winkel (Fireworxxx) heeft geen website, ook geen folder, en ook geen prijslijst online. Ze hebben alleen een Facebook & Instagram pagina waar ze elke dag een paar producten laten zien die ze gaan verkopen. Ze verkopen veel Zena en Lesli producten. Als je in Emmerich bent, ga hier zeker even een kijkje nemen als je toch al om 06:00 naar de Lidl/Aldi wil. Half uurtje eerder wegrijden en hier even langs gaan. Ze hebben dikke cakes als je het mij vraagt.

Ga hier misschien wel even kijken, maar voor Aldi/Lidl kan je denk beter wat verder Duitsland inrijden?
Aangezien het in Emmerich waarschijnlijk bizar druk is?!

Back
Bovenaan