Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)

Mwa dit lijkt me eerder een zogehete HOAX!.

• Buitenste ruit is nog intact ?
  • Geen vuurwerk resten ? je zou op zijn minst een stok van de pijl moeten vinden!
  • Er zitten ook geen sporen van kruit op het buitenste ruit ?
  • Hij moet nodig zijn tuin eens opruimen!

Heey Gerwin,

Doel jij ook op de voorraad lege flessen op de tafel? ;-)

Dit is geen lawinepijl geweest, heel simpel.
en bij een grote explosie vind je niet veel meer, ook van een lawinepijl niet.

weleens meegemaakt voorgemonteerde 4 inch buis, de shell knalde in de buis, we hebben gezocht door de hele buurt heen, niks meer kunnen vinden.

Laatst bewerkt:
Vreemd zaakje dit, lijkt mij ook niet dat dit een lawinepijl is geweest.

Het wordt ook wel erg overdreven verteld..

idd Gerwin... Hoax?

bron, foknieuws zie ik :rolleyes:
mmmmm ik weet niet wat ik hier van moet denken,het is een heeeel raar verhaal.
ik denk persoonlijk dat het niet een lawinepijl is geweest.

Zeker een raar verhaal. Ik weet precies wat er gebeurt als er een lawinepijl voor je deur met beglazing ontploft. Door de kracht vind je het glas door de hele huiskamer heen. Het ligt hier ook lekker op een hoopje, hoewel het misschien bij elkaar geveegd is. Een buitenste ruit is dikker dan de binnenste ruit, maar dat moet het in dit geval niets uitmaken. Ik kan je verzekeren dat je hele ruit aan diggelen ligt. Van een lawinepijl is er altijd wel wat te vinden.

misschien breekt de ruit met enkelglas, uit ervaring kan ik je zeggen dat een lawinepijl op max 1 meter van een dubbelglas ruit niks uithaalde.
( +/- 10 jaar terug zag ik het gebeuren met een extreme blitzknall rakete van weco en dat zijn niet de minste )

misschien breekt de ruit met enkelglas, uit ervaring kan ik je zeggen dat een lawinepijl op max 1 meter van een dubbelglas ruit niks uithaalde.
( +/- 10 jaar terug zag ik het gebeuren met een extreme blitzknall rakete van weco en dat zijn niet de minste )

Blitzknall rakete zit wel minder druk achter dan een 901 toch?

Het lijkt erop dat deze gast gewoon zelf per ongeluk iets in z'n achtertuin heeft laten knallen, en dan op deze manier de schuld aan een ander heeft gegeven mede om verzekeringstechnische redenen...

Vaagh verhaal....

Back
Bovenaan