Aan de Fallas gangers

moontan

VWC lid
Beste VWC leden,crew die naar Fallas afreizen morgen of later,
Ik wens jullie onwijs veel plezier, geniet ervan en kom met leuke verhalen, foto,s en films thuis zodat wij ook mee kunnen genieten.

Jammer dat ik niet niet mee kan gaan (reden hou ik graag voor me), ik was er in 2007 en 2008 wel bij.
Een top feest is Fallas,dat moet je echt meegemaakt hebben

mucho placer

Geniet dervan mensen die gaan! Vuurwerk, bier, Meer vuurwerk, Dames, nog meer bier, dus geniet maar:D

greetz

Jongens geniet ervan! De mensen die hier "achterblijven" maken er op het forum ook wat leuks van. We leven vol op met jullie mee, Fallas, Geweldig! :D

Bedankt Fred,

Overigens dacht ik dat je wel heen ging. Heb je op laatste moment toch nog gecancelled?

Ach ja, je bent nog jong genoeg om er meerdere mee te maken in de toekomst!

Ik heb me er laatste weken eens wat meer in verdiept. En ik heb ook wat filmbeelden gezien van vorige jaar. Erg mooi hoor. Ik ben erg benieuwd naar foto's en filmbeelden.:)

Voor alle freaks die gaan: VEEL PLEZIER!:wink:

:bye:

Heel veel plezier allemaal, maar dat gaat wel goed komen. De mascleta's zien er dit jaar erg goed uit dus dat zit wel goed:)
Hopelijk maken jullie heel erg veel beeldmateriaal, ik ben benieuwd:p

Zoals moontan al zegt: Mucho placer!!

Jongens geniet er van!
We zullen hier vanaf het thuisfront alles nauwlettend in de gaten houden!
Geniet mar voor dertig zal ik zo zeggen :)

Wij (Mattenfreak en ik) vertrekken morgen ochtend vroeg naar Brussel, waarvandaan we naar Valencia vliegen.
15maart komt forumlid Cass erbij en de 17e Mantronix en Shinji:)
Onwijs veel zin in, word weer 500% genieten:D:D

Mensen, bedankt, wij gaan sowieso goed genieten en we hebben een massa tapes mee, dus beelden moeten goedkomen! :D Aan het schema zal het niet liggen deze dagen, dat wordt een gekkenhuis!!!!!!!! :D:bonk:

ik wens ook iedereen een geweldig feest daar in Fallas :cool:
maar dat zal wel goed komen,hopelijk kan ik er volgendjaar ook bij zijn.:p

en denk aan jullie oortjes he :bye::p

Back
Bovenaan