P
Pyr074
Guest
Aan alle Vuurwerkimporteurs van Nederland,
Graag zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken een opmerking/suggestie/mededeling te doen.
We zien in Nederland elk jaar nieuwe leuke vuurwerkproducten op de markt komen waaronder natuurlijk ook veel nieuwe 500 gramspotten.
Toch zie ik elk jaar een kleine teleurstelling dat er geen 33 shot 500 grammers met maximale tube lading worden geproduceerd, er is hier vanuit onze hoek namelijk veel vraag naar.
Om het even te verduidelijken:
Ik zou een gat in de lucht springen als een importeur met bijvoorbeeld nieuws als dit komt:
Bovenstaande is slechts een indicatie
Effecten spreken uiteraard voor zich. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Met vriendelijke groeten,
Pyr074
Graag zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken een opmerking/suggestie/mededeling te doen.
We zien in Nederland elk jaar nieuwe leuke vuurwerkproducten op de markt komen waaronder natuurlijk ook veel nieuwe 500 gramspotten.
Toch zie ik elk jaar een kleine teleurstelling dat er geen 33 shot 500 grammers met maximale tube lading worden geproduceerd, er is hier vanuit onze hoek namelijk veel vraag naar.
Om het even te verduidelijken:

Ik zou een gat in de lucht springen als een importeur met bijvoorbeeld nieuws als dit komt:
Hallo dames & heren,
Dit jaar hebben wij een nieuwe collectie toegevoegd. Deze collectie gaat alleen maar uit 500 grammers bestaan genaamd Power Collection.
Aangezien dit de Power Collection gaat heten zal elke 500 grammer maximaal gevuld zijn. Met andere woorden: Elke cake heeft 33 schoten met 495 gram
kruitinhoud.
Elke cake heeft een 6 shotsfinale, op 3 salvocakes na die in salvo's van 3 schoten tegelijk schieten.
In deze collectie bevind zich ook een cake genaamd Screaming Power, deze zal naar alle waarschijnlijkheid de zwaarste huilcake van Nederland worden.
De Power Collection zal uit 13 cakes bestaan:
- Mixed Power No 1 - Mixed effects o.a. Peony/Strobe/Crackling
- Mixed Power No 2 - Mixed effects o.a. Kamuro/Palm/Willow
- Mixed Power No 3 - Mixed effects o.a. Palm/Willow/Crown
- Salvo Power No 1 - Peony & Blinkers in salvo met Color Peony/Color Blink finale
- Salvo Power No 2 - Palm Effecten in salvo met Crackling Palm finale
- Salvo Power No 3 - Willow Effecten in salvo met Strobe Willow finale
- Crackling Power - Crackling en Chry Crackling effecten met een Crackling Chry finale!
- Kamuro Power - Verschillende soorten Kamuro effecten met golden Kamuro finale!
- Palm Power - Verschillende kleuren Palm effecten met een White Palm finale!
- Peony Power - Verschillende kleuren Peony effecten met een Color Peony finale!
- Strobe Power - Verschillende kleuren Strobe effecten met een Color Strobe finale!
- Willow Power - Verschillende Soorten Willow effecten met Golden willow finale!
- Screaming Power - Zware huilcake met witte staarten en een onvergetelijke eindsalvo!
Het blablabla team
Bovenstaande is slechts een indicatie

Pyr074