Aachen, 05--05-2014

tristen

VWC lid
Stad/dorp: Aachen
Datum: 05 mei 2014
Tijdstip: Na 22:30 uur
Schietbedrijf: ?
Max. kaliber: 6 inch
Bijzonderheden: Afsluiting Voorjaarskermis
Website: http://www.bendplatz.eurogress-aach...Kalender-bendplatz/oecher-osterbend-2014.html

Montag, 05.05.2014: Feierlicher Abschluss
22:30 Uhr: Die Schausteller bedanken sich mit einem Feuerwerk

15920_preview

Video van afgelopen (Video van Trancealien1):

Laatst bewerkt:
Misschien mensen die weten waar het schietterein is? Wil namelijk wat dichter op het vuurwerk filmen i.p.v. vanaf de kermis!

Word geschoten vanaf de lousberg.
Bij de buchenallee. Waar precies weet ik niet.
sta meestal op de kermis.

Was vorig jaar nog t/m 4 inch en geschoten door blaeser feuerwerk

Er werd geschoten tot en met 6''. Dit hebben we op het schietterrein nagevraagd. Het was een leuke show, niet erg lang 11 minuten. Zaten mooie stukken in, maar sommige shells in de shows waren erg slecht. Maar als opening van het seizoen op Koningsdag na een leuke show!

Ik heb gefilmd, jammer genoeg stonden we op een we wat helemaal verlaten was. Maar waar net tijdens de show op twee tijdstippen iemand langs moest... Verder gewoon kunnen filmen:

Ook ik ben gister in aken geweest ! En stond naast Tristen te filmen, helaas heb ik twee keer min statief moeten verplaatsen voor auto's dit zie je dan ook ! mijn excuuses hier voor !

Er werd geschoten tot en met 6''. Dit hebben we op het schietterrein nagevraagd. Het was een leuke show, niet erg lang 11 minuten. Zaten mooie stukken in, maar sommige shells in de shows waren erg slecht. Maar als opening van het seizoen op Koningsdag na een leuke show!

Ik heb gefilmd, jammer genoeg stonden we op een we wat helemaal verlaten was. Maar waar net tijdens de show op twee tijdstippen iemand langs moest... Verder gewoon kunnen filmen:

ziet er al met al wel leuk uit:) wat voor camera gebruik je?

was gezellig gisteren, en een aardige show gezien. Hadden wel een mooie locatie om de show te bekijken. Jammer voor de filmers, dat er tot 2 maal toe een auto door moest. Schietbedrijf was trouwens pyroteam dusseldorf.

Back
Bovenaan