A-TV: chinees Nieuwjaar in Antwerpen

Antwerpen Televisie (A-TV) over Chinees nieuwjaar in het Chinatown van Antwerpen. Te zien zijn enekele sfeer beelden van overdag en veel beelden van savonds met vuurwerk van o.a Bonbridge :D Ik was hier zélf bij aanwezig, dus ik zal zelf ook nog ff een filmpie dr van posten later :)

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=4531

Bedankt voor je post red Baron.
Leuke impressie van het feest in Antwerpen.
ook weer leuk vuurwerk en leuke shows.
En als ik het mag zeggen en niemand ongerief hier: prachtig mooi chinese dames.
Om op te eten.

Ben benieuwd naar je filmpje RB
:wink:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je post red Baron.
Leuke impressie van het feest in Antwerpen.
ook weer leuk vuurwerk en leuke shows.
En als ik het mag zeggen en niemand ongerief hier: prachtig mooi chinese dames.
Om op te eten.

Ben benieuwd naar de filmpje RB

Nou in Rotterdam heb ik ook wel wat lekkele vlammetjes zien rondhuppelen :p
BTW in het donker vindt ik het toch beter dan in het licht van overdag! Moeten ze hier in NL ook doen...

Nou in Rotterdam heb ik ook wel wat lekkele vlammetjes zien rondhuppelen :p
BTW in het donker vindt ik het toch beter dan in het licht van overdag! Moeten ze hier in NL ook doen...

Chinese dames zijn erg lief,aardig en er zijn hele mooie vrouwen bij.
Maar verder heb ik geen ervaring.
Als ze net zo lekker zijn als hun eten..........:p
Trouwens ik kwam gisteren laat thuis en er was geen brood op de plank.
Toch nog maar naar de Chinees gegaan om in stijl te blijven.
Heerlijk portie babi pangang en een gesprek met een lieve Chinese dame.

Maar nu ga ik off-topic. of niet?

:D :D

Beetje maar moontan maar dat zijn we wel gewend :D
Leuk filmpje RedB
Ben benieuwd naar je eigen filmpje!
:bye:

Ziet er inderdaad leuk uit zo in de avond, heeft ook inderdaad wel wat. Mooie van overdag is voornamelijk dat je beter het snipperwerk ziet rondvliegen met daarna het bijbehorende tapijt. :wink:

Ben inderdaad benieuwd naar jouw eigen film, krijgt hier meer beelden van overdag te zien he. :wink:

Wauw tof filmpje Redbaron..

En daar lopen ze alles zelf af te steken? Waarom kan dat hier niet gewoon pff :angry: Ja ok die Weco pot, maar dat kan met oud en nieuw net zo goed gebeuren.

Is dus echt gewoon oud en nieuw zoals bij ons gevierd wordt. Hmm misschien volgend jaar maar eens heen. Neem ik gelijk wat overgebleven vuurwerk voor ze mee :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dankje Afcajax,

Wat er echter niet op het nieuws verteld werd is dat deegene die dit afstak 2 bekeuringen op zijn naam kon schrijven. Eentje voor het niet respectere van de afstanden met als gevolg het ingevaar brengen van omstanders. En eentje nadat de agent die gesommerd het te stoppen met afsteken de chinees oost indisch doof werd spontaan en door ging met stoken :D

Ach ja al met al wel een leuke belevenis hoor. Zeker als dan de omstanders ook nog een beetje afsteken :wink:

Tof filmpje en zeer mooie en duidelijke opnamen.
Wat ik ook heel eigenaardig vind is dat iemand zo,n 100.000 klapper zomaar voor zijn raam heeft hangen. !!!
Inderdaad jammer voor die afsteker dat hij 2 bekeuringen kreeg.
Dat ze dat op zo,n moment niet door de vingers willen zien.
Maar goed.

Back
Bovenaan