A*R*M*Y vuurwerk vraag + folder

Ik heb een folder binnen gehad met A*R*M*Y vuurwerk.
Nog nooit van gehoord... is er iemand met ervaring hier met dit merk?

army1.jpg

army2.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ken het inderdaad ook niet, weet je wie de importeur is toevallig?
Bij toeval kwam ik gister op een site met dit merk, maar ik vroeg me toen ook al even af wat dit nou precies was. Hier de link naar die winkel:
http://www.vuurwerkvivant.com/

EDIT:

lees net in een ander topic hierover:

De ARMY collectie is van de importeur Cafferata.

Deze gehele collectie is afgestemd op de nieuwe wetgeveing. Is veel mooier dan de Titaan en Xplosion serie die Cafferata ook al een paar jaren op de markt brengt.
Maar ja , veel mensen hangen vast aan wat ze gewend zijn.

In ieder is het het nieuwste van het nieuwste en zeker aan te raden
:bye:

Laatst bewerkt:
hmmm klinkt goed... denk dat ik daar ook nog wat van ga bestellen.
Ik had ook al op Google gezocht maar kon er niks van vinden.

ja het ziet er wel wijs uit. is dit merk er echt pas sinds dit jaar of bestaat het al langer. ik ben altijd op zoek naar nieuwe merken en rij er aardig wat kilometers voor om nieuwe produckten aan te schaffen maar dit had ik nog noooit eerder gezien

ja het ziet er wel wijs uit. is dit merk er echt pas sinds dit jaar of bestaat het al langer. ik ben altijd op zoek naar nieuwe merken en rij er aardig wat kilometers voor om nieuwe produckten aan te schaffen maar dit had ik nog noooit eerder gezien

Neem aan dat ie nieuw is, de gehele collectie zou namelijk afgestemd zijn op de nieuwe wetgeving. :)

Is van Cafferata vuurwerk. Zelfde leverancier als van de Xplosion en Titaan serie. Xplosion is zowat hetzelfde als Pro-Line, Titaan is relatief duurder, maar burst, groote en kleur van het boeket komen beter uit.

Kan je er verder niet veel over zeggen, helaas. Normaal zou ik zeggen ik probeer deze selectie uit, maar ik kies dit jaar voor Dynasty. Maar ik zou zeggen, zodra je meer weet deel het met ons aub.

Is van Cafferata vuurwerk. Zelfde leverancier als van de Xplosion en Titaan serie. Xplosion is zowat hetzelfde als Pro-Line, Titaan is relatief duurder, maar burst, groote en kleur van het boeket komen beter uit.

Kan je er verder niet veel over zeggen, helaas. Normaal zou ik zeggen ik probeer deze selectie uit, maar ik kies dit jaar voor Dynasty. Maar ik zou zeggen, zodra je meer weet deel het met ons aub.

Ik verwacht binnenkort filmpjes te kunnen krijgen . Ik zal dan de links hier posten.

:wink:

Ik heb hiervan vanmiddag nogwat potten van gekocht (ik kon het niet laten :rolleyes: ) maar het is wel goed spul, netjes een folie sticker op de lont, en het is heel zwaar! Ik ben echt benieuwd!

ik had van army Leopard soort gelijke serie als de super 4 van crown....
rolling thunder. en dessert wall..
vooral de Sniper cake was echt heeeel erg goed waren een soort Peony palm pistill effecte erg goed

waren erg goede cake's ,,erg goede boeketten duurde aardig lang , zijn goede stabiele stevige cake's ik zou ze zo nog eens nemen

Laatst bewerkt:
Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, het is heel mooi vuurwerk, de potten zijn allemaal mooi en harde knallen. Ook de fonteinen van Army zijn top!
Volgende jaar meer van dit merk!

ja ik durf te zeggen van wel.. alleen heb ik zelf nog niet echt veel titaan geschoten.. maar wat ik er van gezien heb is dat ook een top merk Titaan.. dan kan army mee meten en army overtreft dynasty met ze 500grammers...

ja ik durf te zeggen van wel.. alleen heb ik zelf nog niet echt veel titaan geschoten.. maar wat ik er van gezien heb is dat ook een top merk Titaan.. dan kan army mee meten en army overtreft dynasty met ze 500grammers...

Dat klinkt veelbelovend. Weet jij toevallig of de Zevenklapper dit volgend jaar weer gaat verkopen, wil hier dan toch weleens wat van gaan aanschaffen, je klinkt er zeer positief over.

Heb je toevallig ook gefilmd?

Als de potten gelijk zijn aan Titaan serie heb je goed spul ja. Alleen daar betaal je dan ook fors voor. En dán weet ik nog niet of je Titaan/Army en Dynasty wel met elkaar kan vergelijk.

Ik weet eigenlijk niet of alles op film staat, ik hoop het, ik had zo veel, en heb van 17:00 tot 11:45 non stop vuurwerk gestookt, en alleen na 12'ven staat op film.
Zaterdag is d efilm klaar, moet nog het 1 en ander knippen. ( ben ook bezig met een "videoclip" te bedenken met muziek gemonteerd enzo, dus nog eventjes geduld. :D

Dat is mooi om te horen. Hier verkochten ze dit merk ook. Had er inderdaad nog nooit wat over gehoord tot ik het op Arjanuitman.com las dat er een nieuw merk op de markt was gekomen door Cafferata. Gelijk de verkoopwinkel opgebeld en kreeg te horen dat ze dit jaar ook een aantal potten van de A*R*M*Y*- collectie gingen verkopen. Kon al snel een kijk nemen in de bunker, had er geen foto's van gemaakt maar was wel leuk om te zien hoe groot de potten waren (in verband met de 500 grams regeling, en had nog geen nieuwe potten gezien).
Zelf is het me helemaal ontschoten om even langs te gaan tijdens de verkoopdagen maar omdat ik de eigenaar goed ken was ik gisteren nog even langsgereden om te vragen hoe de verkoop was gegaan. Ik kreeg te horen dat er genoeg vraag naar de nieuwe 500 grams potten was maar de prijs de mensen toch tegenhield. De nieuwe collectie ging sneller over de toonbank dan de andere potten die vorig jaar ook al te koop waren.

Tijdens de jaarwisseling niet veel van dit merk gezien. Alleen een fontein met daarna 7 of 8 schoten met een gekleurd boeket. Was niet speciaal maar ook weer geen slechte pot (weet de prijs nog niet).

Het is natuurlijk niet makkelijk om snel een nieuwe collectie op de markt te brengen (had gehoord dat caffetaria er zelf ook pas heel laat me kwam) maar buiten dat is het een leuk merk geworden dat volgend jaar ook in mijn collectie gaat komen.

Groeten,
Vuurwerkland

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan