A: Breakout, B: Earthquake

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2584BS/A - 2584BS/B
Artikelnaam: A:Breakout, B:Earthquake
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 49 Schots
Aantal Cakes: 2
Effectomschrijving: A: Red pearl to wistle.
Effectomschrijving: B: Nog niet bekend.
Afmetingen: 180 * 175 * 150
Stijghoogte:
Verpakkingseenheid: 4/2
Adviesverkoopprijs: €32,50 per cake

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze heeft mijn interesse gewekt, ik hoop dat de prijs hier gaat meevallen.
Dit vind ik echt weer een prachtig label :D

Cakes zijn niet heel verkeerd, alleen de prijs moet wel erg goed zijn wil ik deze aan mijn collectie toevoegen.

Ik vind het erg mooie cakes, vooral de fluitcake heeft een erg apart effect!
Helaas nergens verkrijgbaar in de buurt.

Hun zeer mooie cakes
Ook een leuk effect bij die eerste cake Breakout dat heb ik iniedergeval nog niet eerder gezien !

Beiden ogen als leuke cakes, vooral de fluitcake spreekt mij aan. Jammer dat het product dan weer 32,50 is, want als je echt iets leuks wilt doen met die fluiters, dan heb je er in mijn ogen wel minstens 3 van nodig en dat wordt een duur geintje.

Alle prijzen zijn bekent van de artikelen. Als je wat wilt weten vraag het maar..
Ze zijn als setje trouwens voor 55 euro

Erg jammer, ik hoopte op 2 goeie cakes voor dat geld.... hoe kan daar nou 500 gram inzitten... ze bedoelen zeker 500 gram alle 2 te samen.

Prachtige fluitcake! Lijkt me echt mooi om er 2 of 3 naast elkaar te zetten, maar weet niet of dit in mijn budget gaat passen... Hij is wel aan de prijzige kant. Kan ik niet 2x de Breakout krijgen voor 55 euro?:P

Iemand ervaringen met de fluitcake? Zou er graag 2 of 3 van willen halen, maar vraag mij in eerste instantie af of er mensen zijn die bijvoorbeeld een straatfilmpje hebben.

Back
Bovenaan