\_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

De voorverkoop is gestart! Bestel nu mijn boek ‘De Mooiste Dagen van het Jaar’ en maak kans op een gaaf dummypakket!

Het was al een tijdje een droom, een boek vullen met verhalen over de afhaaldagen en de jaarwisseling. Die droom is nu werkelijkheid geworden! Vanaf nu is mijn boek ‘De Mooiste Dagen van het Jaar’ te bestellen. Het boek bevat verslagen over de afhaaldagen, verhalen over de jaarwisseling zelf en behandelt ook kruitstress door het jaar heen. Dit alles uiteraard volop voorzien van het nodig beeldmateriaal.

Ook de nodige nostalgie is uiteraard aanwezig. Verhalen over de jaarwisselingen in de 00’s (toen het voor mij allemaal begon), een hoofdstuk over een verzamelwoede die steeds groter werd. Folders, Schuurmans, Diamond Collection, het komt allemaal voorbij. Én, voor de liefhebbers van de Astronaut, een stukje unieke info over het ontstaan daarvan!

Samenvattend:
- Softcover
- Formaat 15 x 21 cm (leesboek)
- 266 pagina’s
- Ruim 100 full-colour foto’s van vuurwerk van toen en nu
- Verhalen over:
- Afhaaldagen
- Jaarwisselingen
- Besteldrang
- Verzamelwoede
- Etc.
- Prijs: €25,99 inclusief verzendkosten
- Preview: \_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

De voorverkoop is nu geopend! Onder alle bestellingen in de voorverkoop wordt een prachtig pakket met dummies verloot. Bestellen is eenvoudig en gaat als volgt:
- Stuur een mailtje naar [email protected] met als onderwerp "Ik wil dat boek!" (ander onderwerp mag ook :wink:)
- Vermeldt daarin:
- Het aantal boeken dat je wilt bestellen
- Je adres
- Of je mee wilt doen in de verloting van het dummypakket
- Je ontvangt een mailtje met je bestelnummer en een betaalverzoek

De voorverkoop loopt t/m zondag 28 september. Begin oktober wordt het boek gedrukt en in de eerste helft van oktober kan je het op de deurmat verwachten!

Voorkant boek.png Achterkant boek.png Winactie.png

Uiteraard gaan we tijdens de voorverkoop gewoon door met foto's, video's en verhalen plaatsen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan