91 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen: 8 aanhoudingen

image-6779648.jpg

WOUW/SCHIJF - De politie heeft vrijdag in diverse plaatsen rondom Roosendaal een vuurwerkcontroles gehouden. Hierbij zijn 8 personen aangehouden en is 91 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen. Dat melden enkele wijkagenten.

De politie kwam in actie in Wouw, Heerle, Wouwse Plantage en Schijf.

Bron:

http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/wouw/91-kilo-illegaal-vuurwerk-in-beslag-genomen-8-aanhoudingen-1.6779626

Zo te zien alleen wat Belgische knallers en cakes... Zonde van de manuren en het goede vuurwerk, wat mij betreft.

Een hele actie op touw en dit is het resultaat? Natuurlijk zit er spul tussen dat hier net te hard knalt maar doe zo'n actie eens tegen de grote handelaars van de véél te harder knallers.

Pff wat een helden actie zeg. Nog een jaarwisseling verziekt het meeste is gewoon siervuurwerk van een kwalitatief goed merk

Ben benieuwd hoe ze dan mensen eruit pikken gewoon op de grens daaro
Of is er doorgebeld
Of willekeurig mensen van de weg halen

Ben benieuwd hoe ze dan mensen eruit pikken gewoon op de grens daaro
Of is er doorgebeld
Of willekeurig mensen van de weg halen

Ze maken dan waarschijnlijk een fuik. Net als bij alcoholcontrole zeg maar. Iedereen moet daar dan langs. Sommigen mogen doorrijden, anderen worden stilgehouden aan de zijkant.
Een paar weken geleden zat ik ook in zo'n vuurwerkfuik in Chaam. Ik mocht doorrijden, maar maakte me ook niet schuldig aan illegale praktijken. Ze zagen dat kringetje boven mijn hoofd waarschijnlijk... :angel:

Back
Bovenaan