85.000 meldingen op vuurwerkoverlast.nl

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Zeker 85.000 meldingen vuurwerkoverlast
02/01/14, 14:13 − bron: ANP
© ANP.

Op het meldpunt vuurwerkoverlast.nl blijven de klachten over vuurwerk binnenkomen. De teller van het meldpunt is nu de 85.000 gepasseerd. Daarmee is het aantal van 79.515 meldingen van een jaar geleden ruimschoots overschreden, meldde initiatiefnemer Arno Bonte, de fractievoorzitter van GroenLinks in Rotterdam, donderdag.

De meldingen die na de jaarwisseling zijn binnengekomen, gaan vooral over vuurwerkschade en achtergelaten vuurwerkafval. Ook wordt er nog veel geklaagd over harde knallen van vuurwerkbommen.

Vuurwerkoverlast.nl is een initiatief van 15 lokale GroenLinks-fracties. Er kan tot 4 januari melding van overlast door vuurwerk worden gedaan op de website.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...Zeker-85-000-meldingen-vuurwerkoverlast.dhtml

Nu gaat het oppeens vooral om achtergelaten vuurwerk afval hoe kan je daar nou zo snel over zeuren geen mensen hebben gewoon te veel te zeiken haha is niet normaal meer. Ik zie trouwens niks overal alles netjes opgeruimd. Maar kom op ze geven de mensen niet eens de tijd om het op te ruimen.

En hoeveel daarvan zijn ook daadwerkelijk echte meldingen? Want je kan zo vaak een melding doen als je wilt. Nep gegevens en je stem telt. Dit hele meldpunt is al achterhaald.

En voor de 1 is het afsteken van rotjes op oudejaarsdag ook al reden voor een melding. Dit systeem van klagen klopt totaal niet.

Ik heb me er lang tegen verzet maar heb een Facebook accoute aan gemaakten alleen om de heer Bonte zijn huid vol te kunnen schelden. Maar nu zie ik dat ik eerst vrienden met hem moet worden wil het op zijn pagina verschijnen DAT NOOIT vrienden worden met dat stuk vuil.
Is er geen andere manier (ben een leek op dat gebied)

ach we zitten nu ook in de periode die de vergrijzing heet.. net zo'n winter als Amerika nu heeft, en er kunnen 30 000 stemmen tegen vuurwerk vanaf

Er kan tot 4 januari melding van overlast door vuurwerk worden gedaan op de website.

Dit is wel een behhorlijk oud nieuwsbericht aangezien bovenstaande termijn al is verstreken, tevens wil ik opmerken dat er hier in Zoetermeer na oud en nieuw nauwelijks iets wordt afgestoken en dat is wel eens anders geweest, het wordt elk jaar minder voor mijn gevoel maar zoiets positiefs lezen we natuurlijk nergens meneer bonte :shocked:

Back
Bovenaan