[8418] Maltese Tiger

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 8418
Artikelnaam: Maltese Tiger
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 116 shots
Effectomschrijving: 116 shots cakebox met verschillende schietrichtingen en effecten!
Max. tube diameter: ... mm
Kartoneenheid: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €210,- aanbiedingsprijs €150,-
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele dikke box ( 116sh 30mm ), helaas een stuk duurder dan de Paranoid eerst ( €135,- ). Maar goed ze kunnen het maken. Het is toch uitverkocht na vrijdag :)

Twijfel erg over deze, vorig jaar viel de burst van de Argentina Puma erg tegen en dat maakt of breekt een bak toch wel voor het grootste gedeelte. Op video is het een parel..

Eigenlijk moet je hier een heel negatief verhaal schrijven want dan blijft hij misschien bij de jaarwisseling van 2020 naar 2021 weer staan voor mij.

Maar serieus deze is geweldig. Ik kreeg er 2 voor de prijs van 1 tijdens de Snapte?! actie. Werelds, echt het was de topper van de avond. Deze bak laat de transbomber verbleken. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik hier 250km voor ben gaan rijden

Wat een gruwelijke box is dit! Boeketten waren niet normaal groot en die shapes waren helemaal heerlijk. Deze bak blies vele Triplex blokken hier er uit. Dat doorlont systeem van Funke is echt een luxe met die stickers en direct quickmatch, maar tegelijkertijd kan je het zo ook niet vlekkeloos doorlonten als je het op de reguliere manier doet. Ook merkte ik dat er tussen de rows zelfs ook wel eens vertraging zat. Des al niettemin de beste box van de avond!

20200101_011439.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan