[8236] Original's Meter Pakket - Cat. 1 [Ass.]

Nog een straatfilmpje met alle verschillende soorten fonteinen die in dit kwalitatief goede cat. 1 pakket zitten.

Adviesprijs 21,50. Bij de Intratuin in Pijnacker nu te koop voor 3 tientjes! :bonk:

Ja dat kan je verwachten. Smiley vuurwerkmeter van Weco vorig jaar gekocht bij Kuiper voor 16,95. Dit jaar overal te koop voor 29,95. Ja de containerprijzen zijn omhoog gegaan, maar ja er wordt nu ook voor een zo hoog mogelijke marge gegaan bij cat1 :bonk:

Laatst bewerkt:
Ja dat kan je verwachten. Smiley vuurwerkmeter van Weco vorig jaar gekocht bij Kuiper voor 16,95. Dit jaar overal te koop voor 29,95. Ja de containerprijzen zijn omhoog gegaan, maar ja er wordt nu ook voor een zo hoog mogelijke marge gegaan bij cat1 :bonk:

Vandaag bij zena geweest, helaas zit hij daar niet in het assortiment

Bij de Bunker hangt dit verrassend leuk pakketje volgens mij nog wel aan de muur.

Je hebt gelijk inderdaad, ik had hem over het hoofd gezien.

IMG-20211210-WA0035.jpg

Helaas nu moet ik toch nog een keer terug. (Maar nieg in het weekend, wat een drukte afgelopen zondag)

In 2020 nog vlak voordat alles in lockdown ging,dit setje en wat andere cat 1 spulletjes kunnen halen. Beter iets als niets.
Was een prima setje om me toch nog een beetje oud en nieuw gevoel te geven.

Screenshot_20220204-213058_WhatsApp.jpg

Screenshot_20220204-213050_WhatsApp.jpg

Was wel een jaarwisseling om snel te vergeten,eentje met alleen fontijntjes :cry:

Een ouderwets meterpakket, leuk voor de gezinnen!

Prijs € 40,00/Pakket

Zullen vast wel liefhebbers voor zijn. Ik sla deze keer over.

Back
Bovenaan