82 kilogram vuurwerk in kofferbak in Leiden

Ach, ik heb in het verleden naast een agent gewoond.........deze had altijd het mooiste VW van de straat:shocked:
Het in beslag genomen legale vuurwerk wordt meestal onder de dienders verdeeld.
Ik heb ook wel eens een illegale 100k rol in de kofferbak van de auto van een diender. zien "verdwijnen" , welke deze gewoon op 31 december stond af te steken(12 jaar geleden)

Hebben die ook een goedkoop O&N.

Vroegah werd het in beslag genomen vuurwerk ook via 'de domeinen' terug verkocht aan de importeurs.

dus als je gratis vuurwerk wil mensen moet je even een solicitatie brief bij de politie in dienen en kan je daar aan de slag..

Snap ook niet waarom iedereen zijn foto's nu al online zet! Je mag Max 25 kilo zo maak je het nog makkelijker voor de politie ;) en nee ik ben geen heilig boontje ik heb ook meer dan die 25 echter heb ik nu de luxe van een bunker :)

Het gaat om vervoeren van meer dan 25 kilo. In bezit hebben is geen probleem (correct me if im wrong).

Één woord voor die dienders(wat ik zelf vind): "MIEREN****ers," en sterkte voor de eigenaar. :rolleyes:

En over de 25KG wet. Die is gewoon voldoende voor 500 gram potten, maar met cakeboxen... Pronk heeft een box die 50 kg is.

BTW de boete voor de eigenaar is €500,-

Één woord voor die dienders(wat ik zelf vind): "MIEREN****ers," en sterkte voor de eigenaar. :rolleyes:

En over de 25KG wet. Die is gewoon voldoende voor 500 gram potten, maar met cakeboxen... Pronk heeft een box die 50 kg is.

BTW de boete voor de eigenaar is €500,-

Zo doe maar 500,- euro. Kon je net zo goed wat zware shells halen voor dat geld!

Vuurwerk besluit 1.2.4 schijnt een uitzonderingsregel te zijn op de hoeveelheid van 25 kilo die je tijdens de verkoopdagen voorhanden mag hebben in huis. Ik kan helaas de tekst nergens tevoorschijn halen.

Vuurwerk besluit 1.2.4 schijnt een uitzonderingsregel te zijn op de hoeveelheid van 25 kilo die je tijdens de verkoopdagen voorhanden mag hebben in huis. Ik kan helaas de tekst nergens tevoorschijn halen.

Artikel 1.2.4

1. Het is verboden vuurwerk of pyrotechnische artikelen voor theatergebruik voorhanden te hebben buiten een inrichting als bedoeld in:

a. artikel 1.1.4;

b. artikel 2.2.1, 3.2.1 of 3A.2.1 waarvoor een omgevingsvergunning is verleend die betrekking heeft op de opslag van vuurwerk;

c. artikel 2.2.1 waarvoor een melding is gedaan krachtens artikel 2.2.4.

2. Het eerste lid is niet van toepassing:

a. tijdens de perioden dat consumentenvuurwerk ingevolge artikel 2.3.2 ter beschikking mag worden gesteld of ingevolge artikel 2.3.6 tot ontbranding mag worden gebracht, indien niet meer dan 25 kilogram consumentenvuurwerk voorhanden is;

b. buiten de perioden, bedoeld onder a, indien niet meer dan 25 kilogram consumentenvuurwerk voorhanden is op een plaats die niet voor het publiek toegankelijk is.

Back
Bovenaan