800kg vuurwerk in Rotterdam gevonden

De politie heeft vanmiddag ongeveer 800 kilo vuurwerk aangetroffen in een woning aan de Van Langendonkstraat in Rotterdam-Lombardijen. Buurtbewoners hadden de dozen Pools knal- en siervuurwerk gezamenlijk ingekocht.

media_xl_1027780.jpg

De 40 dozen waren opgeslagen in de garage van de woning. De partij is vanavond vernietigd.

De politie was de partij op het spoor gekomen door een anonieme tip.

bron

Wodka Blue, Earthquake en Treasure eiland, dat zijn toch gewoon legale cakes van Bonfireworks?
Zal wel meer dan de toegestane hoeveelheid zijn.

Of een foto uit het archief, wat in dit geval zo is want die foto heb ik vorig jaar al eens gezien

Niet de eerste keer dat we deze foto tegenkomen. Wat moeten dealers nou elke keer met Wodka Blue en Treasure Island?? :D

Dan is dus de grote vraag: in welke context is deze foto dan wel te plaatsen?
Te veel vuurwerk in één keer vervoeren? Iemand die hier meer over kan vertellen? Want dit slaat natuurlijk nergens op...

Lekker Pools dat fotootje, nu denken alle leken die deze foto zien direct dat dit Pools vuurwerk is.
Legaler kan het niet.

In een woning in Rotterdam-Lombardijen is een grote partij illegaal vuurwerk ontdekt. De politie kreeg een tip via Meld Misdaad Anoniem.

In de garage van een hoekwoning aan de Van Langendonckstraat vonden agenten ongeveer 800 kilo vuurwerk, verpakt in bijna veertig dozen.

Volgens de politie was het vuurwerk door de hele straat ingekocht in Polen om met de jaarwisseling af te steken. Maandagavond is de partij afgevoerd om vernietigd te worden.

Leo Roubos spreekt
geluidsfragment

Zie toch echt ook ander vuuurwerk dat niet Pools is of ben ik nou gek. Zou het uberhaubt wel uit Polen komen vraag ik me af.

Denk je met de hele straat een knallend oud en nieuw te hebben. Word het verpest door een zo'n nsber.
De wijk uittrappen zulke

Jij bent ook de vriendelijkste niet hè :sad:

Mag ik kwaad worden op dit soort dingen!
Ja het is ***lig als je zoiets overkomt.
Ik weet dat het niet mag, maar er mag zoveeel niet in dit land!
Laat een ander GVD toch genieten van zoiets.
Vroeger ging je naar zo'n iemand toe om met zo'n iemand te praten, maar tegenwoordig kan dat niet meer, maar moet men zonodig iemand maar verraden.
Het wordt zo langzamerhand een grote verraderscultuur.
Vandaar!

Zo onvriendelijk ben ik echt niet, maar ik kan wel heel boos worden op dat soort gasten.

Back
Bovenaan