60Sec Strobe

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2700
Artikelnaam: 60Sec Strobe
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 16 gram
Effectomschrijving: 60 seconds stroboscoop.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 50/1
Adviesprijs: € 6,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2700-60-sec-strobe-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Vuurwerkexpert voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik denk dat het echt 2 verschillende artikelen zijn. Deze zijn per stuk verpakt en worden per stuk verkocht. Daarnaast bevat deze 16gr. kruit. Die andere zijn verpakt per 6 en hebben samen 114gr. kruit wat neerkomt op 19gr. per stuk.

Ik denk dat het echt 2 verschillende artikelen zijn. Deze zijn per stuk verpakt en worden per stuk verkocht. Daarnaast bevat deze 16gr. kruit. Die andere zijn verpakt per 6 en hebben samen 114gr. kruit wat neerkomt op 19gr. per stuk.

En de andere zijn € 4.99 per zes en deze € 6.99 per stuk? Vraag me af waar dan het grote verschil in zit met oog op dit prijsverschil.

En de andere zijn € 4.99 per zes en deze € 6.99 per stuk? Vraag me af waar dan het grote verschil in zit met oog op dit prijsverschil.

Puur gebaseerd op de afbeeldingen lijken die per 6 meer cracker-achtige versies terwijl deze hier in dit topic meer op een fontein-achtige variant lijkt? Op dit label staat ook allen Mega Flash terwijl op die versie per 6 Silver Flash Light staat.

Ik ben wel benieuwd of hier nog een filmpje van komt. Of in ieder geval wat meer details zoals afmetingen. Als dit van die grote strobes zijn met een diameter rond de 5cm dan zijn die erg leuk om een paar mee te pakken.

Back
Bovenaan