6 Kilo illegaal vuurwerk aangetroffen in woning in Dordrecht

Ik mag aannemen dat knul zijn huurcontract met vol verstand heeft getekend. Staat gewoon vermeld dat als je dit soort dingen doet de verhuurder je er uit kan mikken. Dus tja, wie niet horen wil....

Overigens mooi dat meneer gepakt is, en dan voornamelijk om alle wapens. 20 jaar en dit in huis hebben...waar gaan mn land heen....

Nee jij bent zeker zon brave burger ja en amen
en jij haalt zeker ook netjes 25 kg legaal maak je mij niet wijs
Kunnen ze ook contract eindigen dus

Pff huisinbraken rijzen de pan uit en dan komen zij eraan met pas maar op als wij pakje illegaal vuurwerk treffen dan geven wij jou aan bij de gemeente en de woningbouw met kans dat huurcontract beeindigd wordt.. zieligerds.

Heb geen gezeik met contracten, gezien het feit dat ik een koophuis heb.:)

Maar buiten dat, in élk huurcontract is een clausule opgenomen betreffende ''illegale'' activiteiten. Nogal dom om je huis dan op het spel te zetten met wat slag/steek wapens en vuurwerk.

Misschien moet je de hypotheek akte even doornemen.
Het is echt niet zo dat je in een koophuis kan doen en laten wat je wil hoor.

Wie had dat verwacht, van even naar belgië voor een knallende buit,
Naar Met een beetje pech dankzij je huurcontract je huis uit.

Nee jij bent zeker zon brave burger ja en amen
en jij haalt zeker ook netjes 25 kg legaal maak je mij niet wijs
Kunnen ze ook contract eindigen dus

Voor je hoog van de toren gaat blazen: ik heb een koophuis en ja ook daar kan je problemen krijgen als je gek doet, maar dat is toch heel anders dan bij een huurhuis.

En ja, in deze tijden doe ik zelfs aan spreiding met het ophalen van mijn consumenten vuurwerk en ook de opslag verdeel ik over de mensen die bij de oud en nieuw viering aanwezig zijn. Je moet haast wel tegenwoordig. Alles bij elkaar ga ik net als iedereen over de 25 kilo heen ja, dat klopt. Maar ik probeer de risico's zo klein mogelijk te houden.

Als je in een huurhuis zit en je bent met illegaal bezig speel je gewoon met je dak boven je hoofd. Het is maar net wat een beetje vuurwerk je waard is :wink:

Voor je hoog van de toren gaat blazen: ik heb een koophuis en ja ook daar kan je problemen krijgen als je gek doet, maar dat is toch heel anders dan bij een huurhuis.

En ja, in deze tijden doe ik zelfs aan spreiding met het ophalen van mijn consumenten vuurwerk en ook de opslag verdeel ik over de mensen die bij de oud en nieuw viering aanwezig zijn. Je moet haast wel tegenwoordig. Alles bij elkaar ga ik net als iedereen over de 25 kilo heen ja, dat klopt. Maar ik probeer de risico's zo klein mogelijk te houden.

Als je in een huurhuis zit en je bent met illegaal bezig speel je gewoon met je dak boven je hoofd. Het is maar net wat een beetje vuurwerk je waard is :wink:

Allemaal leuk, maar hoe doe je dit op oudejaarsavond elke uur een kleine gedeelte ophalen bij de mensen met wie je oud en nieuw viert?

Jonges houd nou toch op met die poppenkast om iemand met eu legaal vuurwerk zo te veroordelen. En vervolgens je eigen praktijken met honderden kilos nl consu goed te praten. Ik word er echt misselijk van.

25 kilo per AUTO of huishouden :wink:

Volgens mij is de wet dat je niet meer dan 25 kilo voorhanden mag hebben, Verdeel je het over meerder locaties maar is nog nog steeds makkelijk voorhanden te krijgen dan zal de rechter dit nog steeds als een overtreding beoordelen. Het is uiteindelijk wel lastig om er achter te komen door de politie dat jij jou vuurwerk hebt verdeeld over verschillende locaties en al helemaal als diegene gewoon zeggen dat het van henzelf is, dus daar heb je dan mazzel mee

Volgens mij is de wet dat je niet meer dan 25 kilo voorhanden mag hebben, Verdeel je het over meerder locaties maar is nog nog steeds makkelijk voorhanden te krijgen dan zal de rechter dit nog steeds als een overtreding beoordelen. Het is uiteindelijk wel lastig om er achter te komen door de politie dat jij jou vuurwerk hebt verdeeld over verschillende locaties en al helemaal als diegene gewoon zeggen dat het van henzelf is, dus daar heb je dan mazzel mee

Ja ALS....

ALS de hemel naar beneden komt hebben we allemaal een platte pet.

"verdeel je het over meer locaties maar is nog nog steeds makkelijk voorhanden te krijgen dan zal de rechter dit nog steeds als een overtreding beoordelen" (deze snap ik even niet?)

Dan heb ik toch niet meer dan 25 kilo voor handen?

Maar laten we weer ontopic gaan voordat Sirens z'n fruithapje eruit gooit.

Ja ALS....

ALS de hemel naar beneden komt hebben we allemaal een platte pet.

"verdeel je het over meer locaties maar is nog nog steeds makkelijk voorhanden te krijgen dan zal de rechter dit nog steeds als een overtreding beoordelen" (deze snap ik even niet?)

Dan heb ik toch niet meer dan 25 kilo voor handen?

Maar laten we weer ontopic gaan voordat Sirens z'n fruithapje eruit gooit.

Technisch gezien heb je dat dan wel, het is net zoiets als je 25 kilo in je auto laat staan en 25 in je huis, of 25 in de schuur en nog een keer 25kg in je huis. Het is van jou en makkelijk over te beschikken.

Back
Bovenaan