6-10-2012: Merksem - Bevrijdingsvuurwerk

RedBaron

Pyroworld
Waar: Merksem
tijdstip: 23:00
max kalbiber: professioneel

Net als in Deurne (die wordt 1 maand eerder geschoten altijd) wordt ook in Merksem een paar kilometer verderop een groots bevrijdings vuurwerk (op muziek) elk jaar afgeschoten. Ik denk dat ook dit jaar het weer een leuke aanrader is om te bezoeken! ik ben in ieder geval present! :)

meer info: *link*

Laatst bewerkt:
Wel even je filmpjes van twee jaar geleden hier plaatsen beste Jack, dan kunnen we hier namelijk zien dat het zeker de moeite waard is :

Hier ben ik bij aanwezig. Ben heel de avond in Merksem, aardig dichtbij voor mij.

Is er al bekend wat er zo ongeveer geschoten gaat worden? Aantal inch?

Laatst bewerkt:
Nou was een leuke show, maar vond vooral de producten mooi!wat een prachtspul.
veel bekenden gezien alleen de film is niet echt gelukt. niet een show om met 1cam te filmen vind ik.

toppie show! geweldige producten en een leuke schietstyle :)
Jeffrey nogmaaal bedankt voor het rijden en de gezelligheid net zoals Richard.

vond ook mooie show,veel singleshots ,mooie shells tot 30cm,hulde aan het schietbedrijf!
jammer dat er mensen die hun honden mee nemen en de hele tijd lopen te blaffen en even voor de camera staan omdat we voor hun stonden maar het vuurwerk gaat toch de lucht in.
Bedankt Jeffreak dat ik mee mocht op het laatste moment de show was zeker waard en voor het rijden.
p.s. leuke plaats op de terug weg denk dat we vaker daar keer wat moeten doen.

Ik was hier gisteren ook aanwezig. Leuke show met geweldige producten. De sagita vond ik wel gaaf.

Helaas had ik audio problemen, dus heb ik een video met highlights gemaakt onder een andere soundtrack:
Inmiddels word dit probleem opgelost en komt vanmiddag nog een video met audio(met dank aan vuurwerkkoning)

Ik vond deze tegenvallen gisteravond, bij de eerste paar nummers was de synchronisatie ver te zoeken.
Later nog wel terug gekomen in het ritme, producten waren erg goed van kwaliteit alleen jammer dat er niet zoveel de lucht in ging maar dat zal wel met het budget te maken te hebben.
Muziek keuze was redelijk maar niet meer dan dat.
Idee van de concussions/groudsalutes begreep ik niet, 2 keer een losse uit de maat.
Verder hielp het weer niet erg mee maar daar kunnen ze ook niks aan doen helaas.

Nog een klein fragment van de show om de video functie van mijn nieuwe cam te proberen:).
IMG_0385.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan