5275 Double Multi Signal Flares

Palm Tree

VWC lid
5275btq9.jpg

Artikelnummer: 5275
Artikelnaam: Double Multi Signal Flares
Netto Kruitgewicht:500 gram
Verpakkings eenheid: NNB
Aantal schoten: 60
Effect omschrijving: NNB
Richtprijs: €60.00
Film: Demo Maarssen 2008

Bron: www.isandra.nl/forum / www.arjanuitman.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Met 'mooie cake' kan hij het uiterlijk van de cake bedoelen. Dat lijkt mij in ieder geval vrij logisch, aangezien verdere informatie onbekend is. Onder spam versta ik trouwens ook het offtopic reageren, zonder verder ontopic iets te melden. Maargoed dat is misschien eigen interpretatie..

De grote broer van de Multi Signal Flares. Hij telt 2x zoveel schoten, is 2x zo duur, maar bevat 2.5 keer zoveel kruit. Dit zou dus een vooruitgang kunnen betekenen. Vraag me af of de effecten hetzelfde blijven, of dat er totaal andere effecten uit komen.

Lijkt me een top cake als hij het zelfde is dan zijn broertje ,nu nog hopen dat de prijs meevalt. :)

Edit: sorry prijs over het hoofd gezien voor die prijs neem ik liever het kleine broertje of een aantal kleine cakes.

De grote broer van de Multi Signal Flares. Hij telt 2x zoveel schoten, is 2x zo duur, maar bevat 2.5 keer zoveel kruit. Dit zou dus een vooruitgang kunnen betekenen. Vraag me af of de effecten hetzelfde blijven, of dat er totaal andere effecten uit komen.

persoonlijk hoop ik dat er andere effecten in zitten.
volgens mij is zijn kleinere broertje niet zo veel verkocht.
hopen dat deze het dus goed kan maken.

over de 2,5 keer zovel kruit,
het zou dus een ''betere'' pot moeten zijn, met grotere effecten.

we gaan het zien in de aankomende maanden.

:bye:

zo deze cake ziet er best heftig uit.
en met wat ik gewend ben van pro-line zal het effect er ook niet om liegen denk ik.
deze gaat zeker in de collectie komen dit jaar :D

ik heb het label eens goed bekeken. en mijn conclusie is dat. de effecten het zelfde zijn gebleven.

Is deze cake al eens geschoten op de demo? iemand een filmpje?

Inderdaad, ik ben ook weleens benieuwd, heb hem ook nog niet gezien.
Heb wel de dummy ervan gezien bij een tuincentrum, ik stond verbaasd over de omvang van deze cake, had namelijk een enorme bak verwacht, maar het is een relatief kleine cake. :D

zo zie je maar hoe foto's kunnen bedriegen, net zoals vuurwerkfilmpjes niet altijd het juiste beeld geven van vuurwerk. ik dacht eveneens dat dit een mega bak was haha.

Gisteren gezien op de demo, maar ik ben absoluut niet onder de indruk, teleurgesteld zelfs. Het zijn kleine tubes die ook kleine boeketten in fan-shape de lucht in schieten, wel telkens afwisselende effecten per rij, maar ik werd er absoluut niet warm van met die €60,- in het achterhoofd. :wink:

Grouver heeft hem gefilmd, hopelijk komt ie online, zo niet, dan zal ik van de week even kijken, nu geen tijd meer voor. :wink:

Dat is altijd bij Pro-line, dan denk je een grote pot te hebben besteld en dan past dat ding gewoon in je hand. :bonk: :frusty: Al zegt grootte nooit iets maar in de pro-line gevallen wel. De Toxic Rain vindt ik nog steeds het vetste kleinste stukje vuurwerk dat er is.

Laatst bewerkt:
Gisteren gezien op de demo, maar ik ben absoluut niet onder de indruk, teleurgesteld zelfs. Het zijn kleine tubes die ook kleine boeketten in fan-shape de lucht in schieten, wel telkens afwisselende effecten per rij, maar ik werd er absoluut niet warm van met die €60,- in het achterhoofd. :wink:

Grouver heeft hem gefilmd, hopelijk komt ie online, zo niet, dan zal ik van de week even kijken, nu geen tijd meer voor. :wink:

mike wil je jou filmpje nog online plaatsen? want er is nog steeds geen filmmateriaal van deze "giant-look" mini cake

Oke jongens, even snel de tape erbij gezocht haha.
Eerste schot staat er helaas niet op, ze kondigden de cake niet aan vooraf, deden ze bij alle andere dingen wel, zal je altijd zien he. :wink:

Instellingen van de cam waren niet top, maar het geeft een goed beeld weer;

Filmpje Double Multi Signal Flares

Back
Bovenaan