50e verjaardagsvuurwerk een XXL vuurwerk! Heron Fireworks - 25-5-2019

RedBaron

Pyroworld
Afgelopen weekend, na maanden ven planning en het zorgvuldig geheim houden in kleine kring was daar dan eindelijk de Surpriseparty en vuurwerk voor de 50e verjaardag van Hayo Wolff van Heron fireworks.

Al in Januari begonnen met de planning van dit feestje. Als eerste begonnen met het uitzoeken en bezoeken van diverse locaties voor het feest. Want één belangrijke voorwaarde (eigenlijk een harde eis hahaha) was dat er een vuurwerk geschoten kon worden bij het feest. Na wat locaties bezocht te hebben in Nederland en Duitsland kwamen we dan eindelijk uit bij Golfterrein Mühlenhof bij Kalkar.

Dit enorme terrein met feest locatie bleek een ideale locatie te zijn. Al snel kwamen er de wildste plannen naar boven met zelfs even een idee om daar kalibers van plus 300MM weg te gaan schieten. Immers.. de locatie was meer dan groot genoeg. :D

uiteindelijk bleef het maximum kaliber steken op "slechts" 150MM. Nog altijd niet verkeerd voor een verjaardagsvuurwerk! Na het boeken van deze locatie zijn we dan ook 2 maanden geleden begonnen met de voorbereiding van dit vuurwerk!

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_SETUP_041.JPG

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_SETUP_040.JPG

Dit was makkelijker gezegd dan gedaan! Want we moesten een vuurwerk geheim houden voor iemand die zelf directeur is van de firma die dit vuurwerk ging schieten.. Niet alleen moesten de nodige vergunningen geregeld worden, en dus de post "onderschept" worden. Maar ook de voorbereidingen zelf in de bunkers moest uit het zicht gehouden worden van Hayo.

Gelukkig ging hij nog 2 weken op vakantie. En konden we deels alle voorbereidingen doen in die vakantie. Maar na dat Hayo terug was van vakantie met zn gezin, konden we gelukkig zijn vrouw regelmatig inschakelen met allerlei smoezen om hem weg te houden bij het bunker park in Emmerich :D

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_SETUP_039.JPG

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_SETUP_030.JPG

Ook het transport moest in het diepste geheim. Dit hebben we dan ook in 2 delen en 2 dagen gedaan. op de dag voor het feest alle mortieren, geluid en alle andere niet vuurwerk zaken die kant op. En op de feestdag zelf al het vuurwerk zo vroeg mogelijk die kant op. Dit allemaal zonder argwaan bij Hayo te wekken. Wat ook gelukt is!

Het vuurwerk was op zo een manier opgesteld dat het meeste uit het zicht van de feestlocatie was opgesteld. Zo waren alle mortieren niet te zien, en stonden de fronten wat uit het zicht

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_SETUP_037.JPG

T20190525_195451.jpg

Net na aankomst: Een overrompelde Hayo met een grote "schijt aan je leeftijd" taart gemaakt van toiletrollen hahaha

Dat het geheim houden gelukt is bleek ook wel. Want toen het feestsubject arriveerde was de verassing onomwonden van Hayo zn gezicht af te lezen, Missie geslaagd! Na ontvangst en het buffet was het dan zo stilletjes aan tijd voor het vuurwerk. Voor deze gelegenheid mocht Hayo dan ook op een grote rode knop drukken om het vuurwerk te starten.

Het vuurwerk zelf was een xxl verjaardagsshow, een pyromusical, van 10 minuten met een maximum kaliber tot 150MM. Na het vuurwerk was de verbazing en enthousiasme dan ook goed te horen hahah. Ja je stuurt de eigenaar, die 50 geworden is, van een vuurwerk firma immers niet naar huis met een klein cat2 vuurwerkje, en zo geschiede!

Genoeg gepraat hier nog wat mooie show fotos, en daaronder natuurlijk de 4K video!

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_003.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_005.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_009.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_010.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_012.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_014.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_001.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_016.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_018.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_019.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_021.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_022.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_023.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_024.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_025.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_026.jpg

HERON_HAYO_25-5-2019_WEB_027.jpg

Meer fotos kan je natuurlijk vinden in ons fotoalbum

En dan tot slot de 4K video:

Mooie show vind ik dit. Stuk beter dan de show van "Japan" tag, waar werkelijk niet Japans aan was.

Man man man, als ik ooit 50 word zou ik niet durven dromen dat er zo'n show op me staat te wachten.

Complimenten voor de creatieve leuke show en natuurlijk de prachtige platen en film :).

Echt een dikke show voor een verjaardag inderdaad. Erg gave elementen komen er in voor. Wederom bedankt voor het verslag, foto's en filmpje.

p.s. Die taart is wel episch trouwens, hahaha. :D

uiteindelijk bleef het maximum kaliber steken op "slechts" 150MM. Nog altijd niet verkeerd voor een verjaardagsvuurwerk!

Ik teken er voor Jack, kom maar op voor mijn verjaardag :angel:

Echt een mooie vette strakke show, ik heb genoten van je filmpje :handsup:

Gaaf hoor! Ook mooi dat jullie het zolang verborgen hebben kunnen houden, moet toch wel geweldig zijn als je opeens een knoepert van een show cadeau krijgt! :D Bedankt voor het mooie verhaal en de beelden!

Prachtige producten en wat een mooie kleuren, ook zeer puike timing op de muziek.!!!. Gr Tatanka

Gaaf zeg, mooi verhaal er ook bij. En die crackling mines op 8:55 pfff, die zou ik zelf ook wel willen hebben!

2 tientjes van mij voor torr zijn verjaardag ;-)

Wat een geweldige shows jack , maar vooral de muziek keuze :cool:

doe ik er ook nog wel 2 tientjes bij :D

Thanks,de muziek is samen gesteld door mij (finale , en calvin Harris) Hayo zn vrouw en Michael, Hayo zn vaste showdesigner.

Mooi stukje heb je getikt, je zit helemaal in het verhaal. Als kers op de taart nog even een lekker 10 minuten durend showtje! Kicke!

Tof verslag om te lezen en wat een lekker creatief topshowtje, echt een genot om naar te kijken!

Bedankt voor het delen Jack, leuk gedaan weer :applause:

Dat is pas een verjaardagsshow :shocked: Wat prachtig zeg :droolthum Je bent over 9 jaar van harte welkom, ik regel de locatie, jij de rest? :D :wink:

Back
Bovenaan