500gram Duitsland 2010

Oke dan, daar hebben ze er wel verstand van :p

Goed nieuws zeg, jorge heeft mooi consumenten spul. Bijvoorbeeld de 19 schots potten.

Mooie uitbreiding van het ass in duitsland. Gaan dit ook dingen worden die bij bv een aldi en lidl te koop zijn of moet je hiervoor echt naar een vuurwerk winkeltje opzoek gaan.

circa 30 producten van Jorge zullen in de Duitse winkels komen te liggen:

http://www.feuerwerk-forum.de/showthread.php?t=26554&page=85

[Jorge Neuheiten Deutschland 2010]

Ich habe soeben eine Liste von Jorge erhalten welche Neuheiten sie in Deutschland auf den Markt bringen werden.
Ein riesen Dank dafür von meiner Seite.
So und nun viel Spaß beim anschauen und planen.

Fontänen
FC8004 www.youtube.com/watch?v=Xy_Yn9iS23Q
FC1303
JF 03-120
JF 03-90
JF09 www.youtube.com/watch?v=R9Kay9ZwaMg
JF43

Raketen
JR1 www.youtube.com/watch?v=LXWuL96Z_IY
JR4
JR8 www.youtube.com/watch?v=9rbp-kPnn-A
JR32
JR12 www.youtube.com/watch?v=2UvOhjAwNs0
JR24 www.youtube.com/watch?v=_3k8TMoGsPE

Kombinacje
JF11 www.youtube.com/watch?v=D7CZMq6-cTo

Batterien
53904 www.youtube.com/watch?v=5oN3wtxL-NQ
53954 www.youtube.com/watch?v=HtD8Jl64VFo
53955 www.youtube.com/watch?v=QXRWal01Zqg
JF32
JW04 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...m-5-234-2.html
JW07 www.youtube.com/watch?v=UyDzEgxYMsc
JW08 www.youtube.com/watch?v=jRoCh_-G05k
SM9805 www.youtube.com/watch?v=KDGIt...layer_embedded
JW09 www.youtube.com/watch?v=P_OCpkFJB08&NR=1
RSB734 www.youtube.com/watch?v=efeIblnAmW4
JW31 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-173-1.html
JW112 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-174-2.html
JW2000 www.youtube.com/watch?v=iv8OOY80oW0
JW25 www.youtube.com/watch?v=7rsU6-kLl7A
JW26 www.youtube.com/watch?v=tNcmm5D7KxY
JW27 www.youtube.com/watch?v=zB32G-AeTg4
SM9807 www.youtube.com/watch?v=0JCMo_Imrtg
JW30 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-330-2.html
JW32 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-331-2.html
JW33 www.youtube.com/watch?v=lwEUtIiHCPg
JW34 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-333-2.html
JW4051 www.youtube.com/watch?v=fzuxjtrOpxk
JW4052 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-281-2.html
JW4054 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-285-2.html
JW4072 www.youtube.com/watch?v=QP1gOacmVA0
JW67 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-315-2.html
JW68 www.jorge.com.pl/de/fajerwerk...-12-317-2.html
SM2126 www.youtube.com/watch?v=EyUjupLPDkE
SM9882 www.youtube.com/watch?v=edsD03fVeT8

Sortimente
JA019
JA048 www.youtube.com/watch?v=WRoarhSM7y8
R13

Een hele mooie lijst met ook een paar oude bekende er tussen die ook in Nederland werden verkocht en dat biedt perspectief voor degenen die een ritje naar ons buurland gaan maken. Thnx voor het posten Ruben, en voor het erbij zoeken van de bijbehorende filmpjes :thumbup:

Ps : het zijn alleen geen 500 grams potten / cakes wat de titel van dit topic zou laten vermoeden :rolleyes:

Hoeveel gram per tube en welke diameter mogen er dan in die cakes?
En mogen ze daar ook doorlontpaketten van maken?

doorlont paketten lijkt mij onwaarschijnlijk
moet je visco of sneller lont hebben (timing)

duitse potten aan elkaar lonten geef een geweldige show, en al helemaal met 500GR potten alhoewel het natuurlijk zwartkruit bevat doet het niet echt onder voor belgische producten (vind ik)
duits vuurwerk staat meestal bekend om kwaliteit klasse betaalbaarheid en uitwerkingen

Een hele mooie lijst met ook een paar oude bekende er tussen die ook in Nederland werden verkocht en dat biedt perspectief voor degenen die een ritje naar ons buurland gaan maken. Thnx voor het posten Ruben, en voor het erbij zoeken van de bijbehorende filmpjes :thumbup:

Ps : het zijn alleen geen 500 grams potten / cakes wat de titel van dit topic zou laten vermoeden :rolleyes:

Nee klopt. Het was een respons op de quote van Fred in dat bericht. Dit zijn de nieuwe producten van Jorge dat de aankomende jaarwisseling geimporteerd word voor Duitsland. Zitten enkel een paar grotere cakes tussen, maar dat komt volgens mij niet aan de 500 gram zoals wij ze kennen. Maar, er zitten ook leuke cakes tussen, hopelijk ook voor een leuke prijs!

Vandaag van een vriend in Duitsland gehoord dat ze bij zijn vaders winkel 500 grammers die ook in NL te koop zijn gaan verkopen voor 40-50 euro per stuk!
Hij wist niet precies welk merk maar zei dat ze in Nederland volgens zijn pa op de 50-70 euro per stuk liggen.

Kan natuurlijk ook overdreven zijn maar als ze daar echt 50% goedkoper verkocht gaan worden zijn wij niet veel duurder uit met mooie acties als 30-35 of zelfs 40% korting.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de Lidl/Aldi, de vuurwerkpotten van lesli in haar assortiment nemen. Ze houden het liever allemaal bij Weco. Daarnaast denk ik dat de Dicke bertha etc. niet veel duurder worden dan 15-20 euro. Had zelf wel graag gezien dat lesli bij de lidl etc kwam, dan had je ze wel heel goedkoop gead waarschijnlijk. Kon je misschien wel 3/4 500 grammers halen, terwijl je in nl der maar 1 kon kopen. Misschien dat me buurman nu eindelijk overstag gaat, aangezien ik hem ieder jaar weer uitlach als hij met zijn dure 500 grammers aan komt en ik met me alligators voor 4, en mijn vuurwerk mooier is. Heb er weer zin in!:D

Back
Bovenaan