Torrr
VWC lid
Bij ons in de familie stikt het van de 65 plussers die helemaal gek zijn van vuurwerk. ikzelf ben 37, en vuurwerk is mij letterlijk met de paplepel ingegoten. …………..etc etc
Wat een geweldig verhaal om te lezen, thnx voor het delen !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons in de familie stikt het van de 65 plussers die helemaal gek zijn van vuurwerk. ikzelf ben 37, en vuurwerk is mij letterlijk met de paplepel ingegoten. …………..etc etc
graag gedaan! eigenlijk ook schandalig...ik lees hier al jaren mee, maar heb me nu pas geregistreerd...dus dacht word tijd dat ik ook eens ga bijdragen![]()

Mijn vader is 63 en besteed geen cent aan vuurwerk, vindt het zonde van het geld. Maar toch klopt het ergens niet. Ik heb ieder jaar steeds sterker het vermoeden dat hij vuurwerk eigenlijk gewoon heel leuk vindt. Alleen doet hij volgens mij best wel goed zijn best om dat niet te laten blijken![]()

Mijn vader stond elk jaar te genieten als ik en zijn kleinkinderen ermee bezig waren. Helaas werd hij 2 jaar geleden volledig blind en heeft hij daardoor ook de laatste 2x ook niet meer meegevierd. Werd te gevaarlijk voor hem buiten. Hij was altijd fel tegenstander van een vuurwerkverbod. Is helaas dit jaar mei overleden![]()

. Mijn leven zag er toen heel anders uit.