Pyroclastic
VWC lid
Brocade is prijs per 2? Zelfde vraag voor de golden willow? Dit zijn toch de zena cakes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
we hebben in de winkel ruim 75 artikelen voor de aan biedingIk tel in totaal 55 artikelen op de lijst.
we hebben de assortiment van alle leverancieers dus ook zena/ weco/mercorius/royal/2 fireworksBrocade is prijs per 2? Zelfde vraag voor de golden willow? Dit zijn toch de zena cakes?
niet alles paste op de folder er zijn veel meer artikelen in de winkel dan in de folder!! en ja we zijn de goedkoopste van de regio!!!!
we hebben de assortiment van alle leverancieers dus ook zena/ weco/mercorius/royal/2 fireworks
de 50% extra vuurwerk is een bepaalde collectie die we hebben samen gesteld van verschillende merken doormekaar.Niet helemaal waar. De korting is natuurlijk leuk maar ik zo dat het kleine spul al vele malen duurder is dan bij bijvoorbeeld van Staveren.
Maar krijg je als je de Brocade cake bestelt, 2 Zena Brocade Crown's of 1 Zena Brocade Crown + 1 Zena Golden Willow of maar 1 pot?
de 50% extra vuurwerk is een bepaalde collectie die we hebben samen gesteld van verschillende merken doormekaar.
daar in tegen in de folder actie hebben we kanonslagen voor een 1euro.
let wel op we zijn de goedkoopste van de regio!!! het maak niet uit welke aktie je neemt.
op de website www.diemenvuurwerk.nl kun je de voorwaarden lezen.
de 50% extra vuurwerk is een bepaalde collectie die we hebben samen gesteld van verschillende merken doormekaar.
daar in tegen in de folder actie hebben we kanonslagen voor een 1euro.
let wel op we zijn de goedkoopste van de regio!!! het maak niet uit welke aktie je neemt.
op de website www.diemenvuurwerk.nl kun je de voorwaarden lezen.
Je kan wel leuk blijven roepen dat jullie de goedkoopste zijn maar vooralsnog komt deze actie niet echt overtuigend binnen bij mij.
Beetje rommelig allemaal, net als het samenstellen van vuurwerk van verschillende merken waaruit je de korting dan kan bestellen.
ben de zoon en hou niet van afkrakers
eindelijk iemand met een goed antwoord dank je!!Als je niet met kritiek om kan gaan, kan je beter niet meer reageren.. Hier zitten nou eenmaal mensen die aardig wat verstand van zaken hebben en jou en je ouders proberen te helpen. Zie het niet als afkraken maar verbeterpunten, jullie kunnen hier ook van leren.
bedankt voor de tip!!!Als je een actie bekend maakt zorg dan dat het duidelijk is geformuleerd, grammaticaal in orde is etc.
Dat komt een stuk professioneler over.
Daarbij helpt je agressieve manier van ´discussieren´ ook niet echt mee.
![]()
jij bentook van de concurent zoals ik je datum zie
vraag vind je de aktie dan niet goed?? heb jij dan verbeterpunten voor me waar we aan kunnen werken?? heb je tips??Ik ben een van de liefhebbers van vuurwerk.
Dus kijk naar leuke acties en dan naar het bedrijf..
als er zoveel negatiefs over word gezegt gedaan
weet je het natuurlijk wel
kijken we even verder