Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een rondleiding en aansluitend de demo lijkt me wel wat! En met z,n allen proosten,![]()
Jeroen we kunnen lekker beginnen met een consumptie en welkomstgroet. Daarna een stukje theorie in de vorm van info over Royal Fireworks hoe het ontstaan en de snelle groei en waar jullie je noog meer mee bezighouden en we zouden misschin met de freaks een enquete kunnen houden met wat we kunnen verbeteren aan alle producten of iets wat jullie kunnen ontwikkelen qua vuurwerk wat er nog niet is bijv! En we kunnen misschien samen een showtje kunnen opbouwen voor de demo s avonds. Ondertussen ff gezellig eten en onderling bijpraten. Misschien dat jullie hier wat aan hebben om de middag of avond mee te vullen. Hoop het wel. Wens jullie succes...
Weet niet of er een dag of avond komt dat is aan hun maar ik hoop dat ze met die dingen die ik aangeef dat ze er wat mee kunnen! T zijn maar suggesties. Succes RoyalKomt er een "middag of dag"dan? Ik denk dat ze doelen op acties, demo's, shows en producten. Mij lijkt een uitbreiding op de Garden of Eden wel een goeie voor dit jaar en omdat ze 5 jaar bestaan verkopen ze die dan dit jaar voor 50 Euro.