4EVER - 4 x 25 schots

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 5000
Artikelnaam: 4EVER
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 4 x 25
Effectomschrijving: 25 schoten brocade mine brocade crown red glitters, green glitters, 25 schoten multi colour peony, 25 schoten crossette uitvoering en 25 schoten salute
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 69,00

5000.jpg

Laatst bewerkt:
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Zowieso omdat deze bak de goedkoopste word denk ik.
En wat ik begreep schijnt de Skies of Gold er ook in te zitten.

Advies prijs is 69,-
Netto 2.000gr

gr

69 euro is geen geld! dat kostte de 500gram blokken het eerste jaar ook, en deze heeft 4 x 500 gram.

nu maar wachten op een filmpje en een dealer die dit gaat verkopen..

de prijs klinkt super.. ben toch wel weer benieuwd, het word smullen dit jaar kwa mooie boxen..

Netto gewicht 2,000 gram, dus 4x500 gram. Dus, 25 shots van 25 gram per cake. Vind de foto er in iedergeval heel tof uit zien:)

1e cake is de skies of gold.
2e cake is een crossette cake op basis van 25gram.
3e cake is multi colour peony.
4e cake is de finale cake met salute`s.

69 euro!! Hebben!
Erg leuke cake voor mensen die een kleiner budget hebben en toch ook een dikke doorlont bak willen hebben.
Maar mijn budget gaat zo wel heel erg uit de hand lopen. Alle doorlont cake's van rubro, doorlontbak van royal, zena box en dan deze. Hoop dat dit de laatste van het seizoen is want anders moet ik toch gaan kiezen.
Ben er benieuwd naar het filmpje maar ik weet wel zeker dat deze erbij gaat komen.

Dit klinkt toch wel weer heel interessant hoor! Ben benieuwd naar de filmpjes van deze. 100 schoten voor nog geen €70 met rond de 20gram per schot, lekker geprijsd hoor!!

Een prijs die ik stiekem al gehoopt had na de berichten over betaalbare cakes. Nu hopen dat de uitwerkingen net zo mooi zijn als de prijs :)

1e cake is de skies of gold.
2e cake is een crossette cake op basis van 25gram.
3e cake is multi colour peony.
4e cake is de finale cake met salute`s.

volgens mij wil ik hem in een amdere volgorde hebben dan; 2-3-1-4, maar misschien dat 1-2-3-4 ook wel mooi is afhankelijk van het tempo.

Say whut ? 69.- euries? Bescrijving en prijs klinkt iig top. Zeeeeer benieuwd naar beeldmateriaal. Nu lach ik toch wel een klein beetje om de mensen die de dure immortal gold al hebben besteld met het ide dat het niet goedkoper/beter kon :D

Deze cake was tijdens onze demo nog niet CE gekeurd,daarom ontbrak deze ook.
Inmiddels zit het CE nummer op het artikel,en de productie is in volle gang.Deze week zullen we hopelijk de productiefilms binnen krijgen en deze dan plaatsen zijn wel chinese films maar wel met productie materiaal.

Nog iets over de naam op het artikel in de startpost,deze zal in de productie anders zijn,een collega importeur was niet blij met deze naam keuze,dus gaan wij deze speciaal aanpassen.

Back
Bovenaan