4ever 25 power tubes

zeer slechte cake..

Goed,
Iedereen heeft recht op een mening en mag deze uiten. Maar het zou wel echt tof zijn waarom je dit een slechte cake vindt. Sterker nog: een ZEER slechte cake.
Ik vind dit persoonlijk gewoon echt compleet nietszeggend. Ik heb net filmpje gezien en vind het zeker niet een ZEER slechte cake. Sterker nog, prijs kwaliteit is redelijk goed te noemen. Effecten zijn goed uitgewerkt en kleuren vind ik helder.
Ik denk dat ik het een ZEER goede cake vind. Alleen dan met argumentatie.
greetzz

Niet er doorgekomen? Staat niet op de site namelijk :cry: Deze lijkt trouwens niet alleen op Sky Fall van Lesli, maar ook op de The Duke of Crown(s) en nog vast wel een paar andere, Lesli kennende...haha.

Omdat de cake toevallig op die desbetreffende site niet te vinden is, wil het niet zeggen dat iets niet door een test is gekomen. Ze zijn gewoon geleverd!

www.devuurwerkdumper.nl levert hem namelijk wel gewoon en zal daarmee ook vast niet de enige zijn.

Heb hem inmiddels in huis. Wat een groot ding zeg! Ik zal kijken of ik een fototje kan schieten. Maar het formaat van de cake beloofd wel wat. Ik hoop dat deze mijn (hoge) verwachtingen kan waarmaken.

Genant detail, het logo/naam van Lesli staat op de lontbeschermers..?!

edit: foto's!

x6hs9.jpg

2hr2tc3.jpg

2cna90n.jpg

116oqqw.jpg

Laatst bewerkt:
Tja hij is inderdaad hoog wel een mooie cake
En ach dat hij op de sky fall ( lesli) lijkt wisten we toch al!

Back
Bovenaan