4ever 25 power tubes

djhek

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: 4EVER
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 24sh
Effect:tot 25gr gevuld
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 29,95

image.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je goed naar de foto kijkt zie je al verschillen in de tube-grootte. Volgens mij is het rijtje helemaal rechts een stuk kleiner, terwijl de rij ernaast (2e van rechts) en de rij helemaal links juist weer breder zijn dan de andere 4.

Er moeten altijd mines aamwezig zijn in een 25gram cake, dus die eerste zijn sowieso mines. In de mines kan maximaal 50gram zitten, dus wat klopt er niet?

Is dit niet gewoon een los exemplaar uit het doorlontpakket, bestaande uit vier cakes? Lijtk me wel toch? Dan rijst de vraag of het wel een eigen topic waard is...

Er staat op de cake "25 gram". Niet of dat per schot is, of totaal kruitgewicht, of het aandeel gebakken lucht.

Is dit niet gewoon een los exemplaar uit het doorlontpakket, bestaande uit vier cakes? Lijtk me wel toch? Dan rijst de vraag of het wel een eigen topic waard is...

Er staat op de cake "25 gram". Niet of dat per schot is, of totaal kruitgewicht, of het aandeel gebakken lucht.

Nee dit is een los product
Ze hadden niet verwacht dat deze nog op tijd zou zijn maar dus wel
Heb hem ook aangepast als je kunt rekenen 24*25gr=500:bonk:
Dus tot 25 gr

24 x 25gram is 600gram haha. Dus ja we kunnen rekenen. Maar het zal inderdaad als je logisch denkt een losse cake van de 4ever doorlontbox.. uhh assortiment zijn.

Nee dit is een los product
Ze hadden niet verwacht dat deze nog op tijd zou zijn maar dus wel
Heb hem ook aangepast als je kunt rekenen 24*25gr=500:bonk:
Dus tot 25 gr

Ik geloof toch echt dat 24*25=600 maar dit zie je wel bij meer cakes, ik geloof dat ze dan gewoon tot 25 gram per tube bedoelen.

Nu wordt er een hoop over deze cake gespeculeerd maar nu wil ik graag een filmpje hier van zien. Wel wil ik even opmerken dat ik tijdens mijn bezoek aan Katan Vuurwerk niets over deze heb heb vernomen ?

Laatst bewerkt:
Heb hem zelf nog niet gezien maar als het filmpje er is komt hij hier te staan
Misschien kan 500gr iets meer vertellen

Back
Bovenaan