49sh 1.2" No Name cake (Loots)

Cornel

VWC lid
49sh 1.2 inch NO NAME Profblok
Toon 49sh 1.2 inch NO NAME Profblok Video

49 shots 1.2 inch profblok met gestoorde uitwerkingen!

Dit monster van een blok met 49sh maximum kaliber buizen en maximale vulling blaast jou met zijn ontiegelijk grote boeketspreiding compleet van je sokken.

Absolute topklasse van de bovenste plank! Absurd krachtig vuurwerk!

Cakes zonder naam, maken grote faam!

36% KORTING, van €125, NU! : 1 voor €79.5

Minimum aankoopleeftijd: 16 jaar
CE-Keurmerk F2: Feestvuurwerk

Informatie van de site van loots gehaald.
Wat een bedrag voor 49shots, iemand die hier meer van weet?

Filmpjes zien er dan wel weer erg goed uit moet ik zeggen dat ik haast niet geloof dat het 1.2" is.

hqdefault.jpg

Op deze foto van Limburgs Vuurwerk Team is duidelijk te zien dat dit een compound betreft van een 21 en een 28shots cake.

No Name profblok klinkt erg mooi.
Ik vind het blokje an sich goed overkomen voor 1.2 inch (voor 2 inch komt ie echt te kort)
Ik vind 80,- veel te veel geld voor 2 max 500 gr cakes, maar ik gok dat de naamgeving de prijs opdrijft en consumenten het er mogelijk voor betalen. Wie wil er nu geen No Name profblok...

Dit is inderdaad weer een mooi stukje marketing van Loots/Salon. Reken maar dat dit doosje goed verkocht gaat worden, ook voor die prijs. Neemt niet weg dat het een lekker 1.2" blokje is, prima effecten en tempo.

Dit is inderdaad weer een mooi stukje marketing van Loots/Salon. Reken maar dat dit doosje goed verkocht gaat worden, ook voor die prijs. Neemt niet weg dat het een lekker 1.2" blokje is, prima effecten en tempo.

Tja dat No Name merk/naam/dinges heeft Salon Roger ook gepikt van Wiemmers Hermans.
Dat was echt mooi spul.
Vroeger...

Ik vind die belgen erg duur voor wat ze te bieden hebben.maar goed ieder zn ding

Je kunt je ook beter richten op freak acties gedurende het jaar. Zelfs NL compounds due loots gedurende het jaar verkoopt vind je tijdens freak acties in Nederland goedkoper. Bels is amper de moeite waard op wat funke, knal potjes en pijlen na.

Ik vind het zeker goede marketing, zo'n "No Name" box. Overpriced is 'ie ook. Doe mij dan maar Funke waar je in België in de actie 1,15-1,20 per schot betaald

Alles in België is eigenlijk te duur. Bij gebrek een beter/andere opties dan maar he...

Dat is het voordeel van vlakbij baarle hertog wonen. Dan kun je voor 1 mooie actieserie op en neer rijden.

Overigens zonder actie duur en in de weekenden van december ook veel te druk ;)

Back
Bovenaan