46 ton illegaal vuurwerk in haven Antwerpen

Afgelopen jaar was onder meer illegaal consumentenvuurwerk de oorzaak van ernstige brandschade aan 22 basisscholen en een recordaantal van 1100 vuurwerkgewonden. De

Er zal wel vergeten zijn, dat er dit jaar een dikke laag mist hing, tijdens oud en nieuw.:angry:
Zucht.

als men aan de ene kant een gat dicht, of een handelaar met dit soort zaken op pakt. komen er weer 3 gaten bij. En staan er weer 4 nieuwe handelaren klaar dit het stokje maar wat graag overnemem. En als men het niet in Antwerpen of Rotterdam kan laten aankomen dan pakt men wel een andere (container)haven.. Die zijn er genoeg. Zoals Oost Europeese havens alla witrusland of wat dan ook.

Zolang iets geld oplevert blijft het lucratief om dit soort handeltjes te drijven.. Kijk maar naar de drugshandel.. hoe groot (hennep teelt in huis) of hoe klein de kans ook is om gepakt te worden.. men doet het toch.

precies, zolang men hier het zwaardere spul hier niet kan krijgen blijft het hier naar toe komen. Ze hebben het er zelf nagemaakt, door alles in te perken. Met de 500 grams regel zijn we er nog niet, laat de chinese rollen toe en voer de 2 gram of desnoods 1 gram flash knallers in en je bent al een heel eind, zoals gezegt, met een chinese rol valt weinig uit te halen. De vraag zal dan echt afnemen daar ben ik van overtuigd.

precies, zolang men hier het zwaardere spul hier niet kan krijgen blijft het hier naar toe komen. Ze hebben het er zelf nagemaakt, door alles in te perken. Met de 500 grams regel zijn we er nog niet, laat de chinese rollen toe en voer de 2 gram of desnoods 1 gram flash knallers in en je bent al een heel eind, zoals gezegt, met een chinese rol valt weinig uit te halen. De vraag zal dan echt afnemen daar ben ik van overtuigd.

500 grams regel is niks anders als een grote wassen neus.. het niks anders dan meer van hetzelfde.. als je 3 potjes koopt ipv 1 grote , ben je meestal een stuk goedkoper uit.. en je hebt exact hetzelfde...

500 grams regel is niks anders als een grote wassen neus.. het niks anders dan meer van hetzelfde.. als je 3 potjes koopt ipv 1 grote , ben je meestal een stuk goedkoper uit.. en je hebt exact hetzelfde...

daar ben ik het niet mee eens, met de invoering van de 500 grams regeling zien we wel degelijk betere cakes zoals o.a de 32 shots fancakes, maar het kan nog stukken beter vind ik!

ik vermoed dat bij deze lading onder andere BSC zaten en anders chinees no name spul. Als je alleen al dit jaar kijkt. Ik heb nog niks gelezen/gehoord over de BSC die normaal gesproken allang met produkte 2008 was opgedoken. Denk dat bij dit vrachtje bizar veel in beslag is genomen. 46 ton is niet niks.

we winnen in ieder geval de mensen die eerst hun illegale siervuurwerk eerst bij dure handelaren haalden, en zoals tresher al zegt er zitten best mooie tussen!

Back
Bovenaan