vuurwerkk14
VWC lid
Klopt dit is gewoon een eis van aanklager, maar in praktijk worden dit soort straffen nooit gegeven. Meestal bij grote handelaren die veel verhandelen kun je zon straf verwachten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nederland word gewoon een politiestaat je merkt steeds meer dat boetes omhoog gaan , regels worden achterlijk streng en het ligt allemaal aan ons. Maar de probleemjongeren hier in gouda doen ze niks mee , elk weekend weer auto ruitjes in getikt en als ze met 30 man bij de skatebaan staan schijt de politie in hun broek dus moeten ze dat geld maar halen bij een hollander die helemaal schoon is fuck de overheid stelletje kindjes , mag je mij vertellen waarom er nog zoveel drank makkelijk te koop is, krijgen ze weer lekker belasting. En die wilders die in de krant vandaag liep te janken dat de kongingin een hoofddoek droeg , ik vroeg mezelf af wtf moeten wij 3750 euro dokken voor zo'n kinderachtige tievus vraag van die *** wilders met ze halfe rotkop en ze irritante opmerkingen als een koter van 12 jaar hij mag van mij wegrotten pleurisvent die verbeterd niks aan nederland !
Als wij hier allemaal onze politieke mening zouden gaan neerzetten zou het een dolle boel worden, ik verdedig hierbij niet alleen wilders maar ook het forum.
Spreek voor jezelf!
Dikkeeric heeft een goed standpunt in deze.