4100+ Fluitpijltjes

• Topic starter Topic starter Vis
  • Startdatum Startdatum
Nice.;)
De buren van ons hadden met 10000 babypijltjes een bom gemaakt met fluit EN crackling! echt waanzinnig! Kan geen "gewone" fluitpot tegenop!

Laatst bewerkt:
Nee daar kan inderdaad geen gewone fluitpot tegenop.

Ik ben 9 uur bezig geweest met het plaatsen van de pijltjes en ben blij dat ik er niet meer heb gepakt.:bonk:

Edit:

Crackling wilde ik eigenlijk ook... Maar 4 euro per pakje was me toch iets te duur.

Ja, maar niet hier in de buurt.
Die pijltjes die jij me liet zien dat zijn goeie, en dat zijn dus precies die pijltjes waar ze hier 4 euro voor vragen. Die oranje pijltjes met crackling kosten hier 3 euro.

En die gele fluitpijltjes (zonder crackling) kosten hier 2,75.

Uiteindelijk heb ik deze Herlat fluitpijltjes kunnen vinden voor 1,80 bij Zena.

Mooi rekje!
De oranje crackling pijltjes van GBV (links op de foto) waren hier 1,- per 100. Erg goede pijltjes.
attachment.php

Dat weet ik niet meer, bij een van de dealers in Roermond en omgeving. Babypijltjes worden hier elk jaar duurder. Af en toe hebben ze ergens een aanbieding, dan kosten ze 1 euro per stuk. Heel leuk, maar je mag er dan maar 3 tot 5 kopen.

Als ik weer zoiets ga doen dan haal ik ze wel in Belgie.

Mooi rekje!
De oranje crackling pijltjes van GBV (links op de foto) waren hier 1,- per 100. Erg goede pijltjes.
image

Een compliment van de koning der babypijlrekken himself!:)

Ik ken ze wel, die oranje pijltjes. Daar heb ik 2 jaar geleden een paar pakjes van gehaald in Reuver. Toen waren ze geloof ik 2 euro. Ik was deze winkel al helemaal vergeten, dus heb dit jaar niet gecheckt wat ze daar kosten...

Back
Bovenaan