[4005] Jaw Breaker

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor mij als freak geweldige cakes. harde burst en goede spreiding en lekker laag. Er zaten bombettes bij die nog net niet op de grond ontplofte:bonk: en ik heb filmpjes van een kameraad waar ze dus echt op de grond ontploffen!

Wordt ik enthousiast van! Maar in een straat/gewone buurt, lijkt mij dit iets minder wenselijk.

Een stookmaat had hiervan een karton aangeschaft. Ik was echt flink onder de indruk! Zéér goed gevulde boeketten, ontzettend dikke mijn, perfect ronde boeketten, keiharde klappen! De effecten zijn misschien niet echt speciaal ofzo, maar voor een "19 shots assortiment" waarvan we er al zoveel hebben, was ik echt weggeblazen door deze!

Maatje van mij had ze en hij was heel te vrede hierover. Zelfs meer te spreken dan over de Funke 19sh, door het tempo en de dikke boeketten. Ze zijn op zijn filmpjes te zien ook net wat dikker dan de Extreme Salute 2.0 waar ze bijna geheel op lijken ( geen mine als eerste schot, hoger tempo, lagere boeketten ). Ze zijn soms voor een mooie prijs te krijgen bij Zena dus dat even goed in de gaten houden!

Een stookmaat had hiervan een karton aangeschaft. Ik was echt flink onder de indruk! Zéér goed gevulde boeketten, ontzettend dikke mijn, perfect ronde boeketten, keiharde klappen! De effecten zijn misschien niet echt speciaal ofzo, maar voor een "19 shots assortiment" waarvan we er al zoveel hebben, was ik echt weggeblazen door deze!

Ik heb er een stuk of twee gefilmd van hem. Hier is de eerste:

Degelijke cakes.
Werden wat ondergenseeuwd door al het geweld in de straat, dat gezegd te hebben zijn ze prima te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan