RedAce
VWC lid
Hopelijk krijg je jouw volledige bestelling...Besteld bij Magnum vuurwerk Raben, 127,- (149,- -15% wckdbf25)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk krijg je jouw volledige bestelling...Besteld bij Magnum vuurwerk Raben, 127,- (149,- -15% wckdbf25)
Hoe dat zo?Hopelijk krijg je jouw volledige bestelling...
Zoek maar op de naam in dit Forum. We hebben er al uitgebreid over geschreven.Hoe dat zo?
Hoe dat zo?
Dat inderdaad.Zoek maar op de naam in dit Forum. We hebben er al uitgebreid over geschreven.
Hopelijk krijg je jouw volledige bestelling...
Hoe dat zo?
Zoek maar op de naam in dit Forum. We hebben er al uitgebreid over geschreven.
Dat inderdaad.
Die is nog ergerZijn jullie niet in de war met: https://www.voxvuurwerk.nl/ ?
Daar vind je ook genoeg verhalen over op het forum.Zijn jullie niet in de war met: https://www.voxvuurwerk.nl/ ?

Als ik eerlijk ben zie ik alleen een lastminute CC bestelling die niet is uitgeleverd. Die sla ik dit jaar ook na jaren over ivm het kooi gezeik.Zoek maar op de naam in dit Forum. We hebben er al uitgebreid over geschreven.
Omdat ik daar ook besteld (icb) werd ik al onrustig. Maar kan verder ook alleen iets vinden van iemand die geen bestelde Caïro meekreeg. Vorig jaar trouwens ook geen probleem gehad bij die zaak.Als ik eerlijk ben zie ik alleen een lastminute CC bestelling die niet is uitgeleverd. Die sla ik dit jaar ook na jaren over ivm het kooi gezeik.
Komt vast goed joh![]()
Klopt helemaal. Zo gaat het standaard bij Vox. Voxwild word je er van..Daar vind je ook genoeg verhalen over op het forum.
Een medelid had daar een bestelling gedaan, bij het afhalen was zijn bestelling er niet. Na aandringen voor een passende oplossing, kwamen ze uiteindelijk ermee dat hij mocht gaan kijken in de bunker. Daar had hij een aantal Katan Specials uitgezocht als “vervangers” van zijn bestelling. Terwijl hij een totaal andere bestelling had gedaan.
Uiteindelijk te horen gekregen van een ander medelid, dat zijn bestelling. De Katan Specials, er niet waren. En je raad het al, die waren als vervanger meegegeven met het andere lid.
Heel erg klote voor beiden natuurlijk.
Corrigeer me als er iets niet klopt. Maar volgens mij was het zo gegaan.

Daar vind je ook genoeg verhalen over op het forum.
Een medelid had daar een bestelling gedaan, bij het afhalen was zijn bestelling er niet. Na aandringen voor een passende oplossing, kwamen ze uiteindelijk ermee dat hij mocht gaan kijken in de bunker. Daar had hij een aantal Katan Specials uitgezocht als “vervangers” van zijn bestelling. Terwijl hij een totaal andere bestelling had gedaan.
Uiteindelijk te horen gekregen van een ander medelid, dat zijn bestelling. De Katan Specials, er niet waren. En je raad het al, die waren als vervanger meegegeven met het andere lid.
Heel erg klote voor beiden natuurlijk.
Corrigeer me als er iets niet klopt. Maar volgens mij was het zo gegaan.