400 Shots Total Display Show

Heb dat een tijdje geleden nog uitgezocht...

》40F127《
5646☆☆☆☆☆
5464☆☆☆☆
5126☆☆☆☆
5136☆
En batch 5138?

Edit: Ik had 2 jaar geleden de 5126 en 5138, allebei beukers. Vorig jaar had ik de 5136 en die was minder dan die andere 2.

Laatst bewerkt:
klaarblijkelijk wordt dat artikelnr niet meer geleverd en wordt het artikel niet meer geproduceerd in de fabriek waar de 5136 vandaan kwam

Ben ik de enige die niet begrijpt waarom je deze bestelt als je geen mogelijke slechte batch wil? Je neemt immers zelf het risico na vorig jaar.

Wat een paniekzaaierij hier zeg. Het is nu toch wel algemeen bekend dat een compound die het ene jaar goed presteert geen garantie is dat deze het jaar erop hetzelfde presteert. Bij twijfel gewoon niet aanschaffen.

Deze presteert natuurlijk al jaren goed & stabiel, we zijn niet voor niks op pagina 47.

Maar ze hebben helaas een slechte batch op de markt gebracht welke gewoon beduidend minder is en absoluut zijn geld niet waard.

Deze presteert natuurlijk al jaren goed & stabiel, we zijn niet voor niks op pagina 47.

Maar ze hebben helaas een slechte batch op de markt gebracht welke gewoon beduidend minder is en absoluut zijn geld niet waard.
Dat was een batch die schijnbaar door een andere Chinese fabriek was gemaakt.

Magnum heeft eerder dit jaar in gesprekken aangegeven dat ze de 400sh. niet meer door die fabriek laten maken.

Aldus de Driesprong in een mail deze ochtend:
Alles wat we tot nu toe hebben staan heeft nummer 5646 ( batch 2024)
Echter krijgen we gedurende de verkoopdagen natuurlijk nog wel meerdere nieuwe leveringen binnen wat batch 2025 zal zijn.

Yep, dus bij Driesprong zit je wel goed.

Dat was een batch die schijnbaar door een andere Chinese fabriek was gemaakt.

Magnum heeft eerder dit jaar in gesprekken aangegeven dat ze de 400sh. niet meer door die fabriek laten maken.

Dat is natuurlijk goed nieuws en ik hoop dan ook dat er weinig restant op de markt nog is van de slechte batch.

Back
Bovenaan