JensdeWaal01
VWC lid
Dat moet wel goedkomen dusJongens jongens, Google is je mattie voor al je zoek en speurwerk: hieronder eenmaal de 5132

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet wel goedkomen dusJongens jongens, Google is je mattie voor al je zoek en speurwerk: hieronder eenmaal de 5132

Jouw regiocode is dan weer 49. En niet 40...Winkelier ( we leveren enkel 2025) toch niet dus.
Is mijn eigen fout ook om niet op te letten. Heb wel het idee dat er meerdere 5136 batches zijn. Ik heb namelijk de 522 en die heb ik nog niet gezien.
Ik zou ze ff bellen vooraf. In mijn tijdvak was hij nog niet binnen, 2x vracht vertraagd ofzo. Anderhalf uur later was hij er wel en werd ik gebeld, batch 5126, prima opgelost dus.Ik heb er gisteren toch nog 1 bij Raben besteld maar woensdag eind van de dag ophalen.. Hoop dat die hem dan gewoon nog heeft...
Net alle berichten gezien... ik heb er nu wel een hard hoofd in...
Jouw regiocode is dan weer 49. En niet 40...
Nee, zeker mee teruggaan!Zo zit die van mij in de doos....
Dit is tussen cake 2 en 3. Is dit veilig af te steken?
Héél vervelend en irritant. Zit je niet op te wachten. Maar vooral op de potentiële ellende niet. Zoals anderen zeiden; ik zou zeker terug gaan. Hopelijk krijg je nog een nieuwe (betere) mee...Zo zit die van mij in de doos....
Dit is tussen cake 2 en 3. Is dit veilig af te steken?