3X Heaven [Box]

Ja is klote. Vond het echt een mooie box. Nu aangegeven de Serenity als tweede keus.
Hopelijk volgend jaar wel door de keuring. Hij gaat iig op het lijstje voor volgend jaar.

Wat een slecht nieuws is dit zeg, ai ai ai! Keek ontzettend naar deze box uit, maar helaas. Heel erg vervelend allemaal. Niet alleen voor ons, maar voor de mannen achter Evolution net zo goed. Bedankt voor je reactie!

God god gloeiende... Koop ik geen Zena meer, stap ik over op andere merken, krijg ik dit :D

Jammer, ik was erg benieuwd naar deze bak.

Echt zwaar klote. Zowel de 3xh als de HH besteld. Kan voor deze inderdaad geen vergelijkbaar vervangend product bedenken.. :cry:

Zwaar jammer dat twee goeie producten helaas niet doorgaan dit jaar! Volgend jaar de 3xh maar weer bestellen! Suc6 Evo team bij de afwikkelingen!

Ik ga maar de Mayhem als vervanger nemen. Twijfel wel nog om een extra insane te kopen om die tussen cake 1 en 2 te doen.

Werd net netjes gebeld voor Vuurwerkbunker IJsselstein over de afkeur. Ze geven de Colorful City als vervanger, maar ik mag ook iets anders kiezen of geld terug. Ik twijfel nog wat ik doe. Of de Serenity, of de Crackling War (RedWire, was net topper op demo), of geld terug en iets anders nemen.

Ik twijfel nog wat ik doe. Of de Serenity, of de Crackling War (RedWire, was net topper op demo), of geld terug en iets anders nemen.

Als ik jou was zou ik voor de Serenity gaan. Ik zat sowieso erg te twijfelen tussen beiden. Keuze nu makkelijker gemaakt! :D

Back
Bovenaan