3X Heaven [Box]

Top! Mooie box, de kleuren, effecten, snelheid en tempo dik orde. Toen ik enkel het filmpje zag, schatte ik hem zelf duurder in. Meevallertje dus:D.

Over elegantie gesproken, prachtig! Veel prachtige verschillende effecten zonder dat het rommelig is en dus tot een perfecte combinatie maakt. Deze moet ik onthouden! :D

Heerlijke box 1 om te onthouden.Dus op de lijst. Hoop dat Riezebos Amersfoort deze voor een leuke prijs in de aanbieding heeft dit jaar.:p

Hele nette box vind ik dit zeg. Eens kijken of we deze nog ergens op de kop kunnen tikken dit jaar :p

Na lang wikken wegen, heb ik een keuze gemaakt.
Dit is hem geworden.

Vooral de variatie in schietrichtingen.
Recht omhoog, waaier en V

Ik hoop dat die niet tegenvalt 3xh ;)

Ook ik heb hem besteld puur omdat evolution mij de laatste jaren niet teleurgesteld heeft. Daarom met vertrouwen de bestelling geplaatst.

Zijn volgens mij nog steeds krekel filmpjes en deze video's staan al in de topics,

Deze zijn door Evolition geplaatst op hun youtube kanaal op 23 september. Ze gaven zelf vandaag ook aan dat:
Op dit moment hebben wij al circa 70-80% van onze artikelen binnen.
De afgelopen weken hebben wij speciaal voor jullie vele artikelen uit de
productie opnieuw op video gezet.
Dus geen Chinese films maar werkelijke productie films waardoor jullie
als klant ook een oprecht en helder beeld hebben van wat je ook
daadwerkelijk koopt.

Deze video's zijn reeds te bewonderen op ons youtube kanaal:
https://www.youtube.com/user/EvoFireworks
Maar mocht het dubbel zijn dan mag het verwijdert worden wat mij betreft hoor :wink

Deze gezien op de Instagram livestream van de demo, maar wat is die onwaarschijnlijk mooi. Elk boeket tot in de puntjes uitgewerkt, net als op de film.

Back
Bovenaan