3X Heaven [Box]

Bevat de EVO kiloknaller die vuurwerkoutlet Groningen verkoopt ook cake A en C van de 3xheaven? Of is dat weer wat anders?

Bevat de EVO kiloknaller die vuurwerkoutlet Groningen verkoopt ook cake A en C van de 3xheaven? Of is dat weer wat anders?

Gezien de prijs vermoed ik van wel. Ik heb hem ergens anders besteld, maar de prijs is hetzelfde. Ik heb ook nog een andere Kiloknaller voorbij zien komen, maar die was een tientje duurder.

Ah oke! En is het misschien zo dat de kilo knallers met dezelfde effecten er zijn vanwege de afgekeurde versie vorig jaar (meen ik). Dat ze een deel dus hergebruikt hebben voor losse verkoop?

Ah oke! En is het misschien zo dat de kilo knallers met dezelfde effecten er zijn vanwege de afgekeurde versie vorig jaar (meen ik). Dat ze een deel dus hergebruikt hebben voor losse verkoop?

Correct,, van de afgekeurde batch van de 3x Heaven hebben ze cake A+C als kiloknaller gebruikt aangezien B afgekeurd was.

ook ik heb de kiloknaller (cake a en c) gevolgd door mjb en insane.
dan heb je voor 80 euro een leuke box.

Had deze ook de 2019 versie heb ze alleen los geschoten de lont punten zaten te ver van elkaar was bang dat dat niet ging werken. Wel hele goeie cake s zijn het. Hopelijk maken ze er ook een compound versie van.

3x Heaven, versie 2019 geschoten.
Mooie afwisselende box. Goede effecten. Mag wat mij betreft compound worden komend jaar

Back
Bovenaan