36'' shell overdag!

Verloren tijd inhalen.. Nee maar spammen doe je als je te veel berichten plaatst en die helemaal geen inhoud hebben. Ik denk dat dat bij mijn berichten wel anders ligt?

Verloren tijd inhalen.. Nee maar spammen doe je als je te veel berichten plaatst en die helemaal geen inhoud hebben. Ik denk dat dat bij mijn berichten wel anders ligt?

[offtopic] Precies, al zou je 100x posten op een dag, als alle posts inhoud hebben dan mag dat, mag zelfs duizend zijn om even lekker te overdrijven.

[Ontopic] Ziet er zeker vet uit, heb wel kleiner overdag gezien maar deze is toch echt wel zeer mooi.

sjonge jonge, is dat nou zo belangrijk of er door iemand veel word gepost of niet?

Als het nuttig is post je als het aan mij ligt 100posts per dag, moet het wel ergens over gaan

even back on topic dus over deze daylight shell

Is deze echt 36 inch? Ik heb er een lichte twijfel over.
volgens mij doet een 36 inch shell er langer over om hoogte te komen. Denk eerder aan een 12 a 16 inch of iets groter.

Is deze echt 36 inch? Ik heb er een lichte twijfel over.
volgens mij doet een 36 inch shell er langer over om hoogte te komen. Denk eerder aan een 12 a 16 inch of iets groter.

Ik heb hier dus ook mijn twijfels over, inderdaad ook aan de stijghoogte te zien.
maar ook aan het effect te zien, dat soort calibers zijn vaak niet ''single effect'', of dit ook zo is met de daylight shells weet ik niet maar denk het wel.

Ik zelf zat te denken aan 16/20'' ofzo iets.

Deze daylight shell geeft volgens mij wel nog reports. Maar zoiets maakt er niet snel een 36inch van. Ik weet niet in hoevere de maten van shells zijn met als effect rook. Wellicht dat dit meer plaats in neemt dan een normale vulling.

Maar 36inch is wel groot:p .

Back
Bovenaan