dat bedoel ik ik heb vroeger rond gewandeld in het nachtleven zeg maar(en daar wil ik het maar bij laten)maar wat ik wel kwijt wil is dat deze grootschalige handel niet in het vermogen ligt van zomaar de simpele ziel van om de hoek.zelfs de mensen die met grote vrachtwagens consumentenvuurwerk gaan halen in belgie hebben het geld wel maar niet de middelen en kennis om zoiets op te zetten.dit zware vuurwerk komt met containers tegelijk nederland binnen via legale handel
Kan me in heel dit bericht vinden, heb ook wel wat ervaring van wat dingetjes gehad. Ligt nu gelukkig achter me, maar hiervoor moet je de kennis en contacten hebben.
Zit een veel grotere organisatie achter dit soort dingen dan dat er normaal gedacht wordt, dus dit zijn of bekende koppen uit de legale handel of dit zijn beroeps.
Aangezien het voor de beroeps niet heel aannemelijk is in de vuurwerkhandel te gaan zal het om het eerste gaan.
@Dinkydau.
Inderdaad jammer dat het in beslag genomen is.
Maar komop man! Ik ben een verre van wat als persoon, maar 28000 kilo in een loods dichtbij mens en dier met onderandere 1.1G spul.
Zal wel niet mis gaan, maar daar zou ik niet vrolijk van worden.
En ik kan je vertellen dat ik van veel dingen vrolijk wordt, met veel punten van de wet het niet eens ben en leef en laat leven.
Vind het deze keer echt niet erg dat ze gepakt zijn, er gaan miljoenen rond in het illegale circuit dus het 'spul' zal heus wel voor handen blijven.
Beter dat ze af en toe een grote klapper pakken dan non-stop pubertjes met 2 pakken nitraten.
En al doe ik niet aan dit spul puur omdat ik niet gepakt kan/wil worden, kan ik er ontzettend van genieten en ben ik pas bij de succubus gaan twijfelen over de vraag is dit vuurwerk.
Ik ben dus ook geen felle tegenstander van dit vuurwerk.