recemonster
VWC lid
Gisteren twee redelijk goeie shows gezien van Dream.
Spanje
Zuid-Korea
Spanje
Zuid-Korea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Films gekeken en absoluut geen spijt dat ik besloten heb om hier nooit meer heen te gaan.
Alleen die afstand al, je moet bijna in gaan zoomen.
Vuurwerk is vuurwerk, dat ben ik met je eens.
Het is altijd mooi en geloof best dat de 'gewone toeschouwer' er van genoten heeft.
@ Aart, film ziet er goed uit man.
Nog een beetje pielen met de settings en dan gaat dat goed komen kerel.
Dan ben ik de eerst om iets te "klagen" te hebben. Sorry
De opening van de korea show vind ik al onder de maat. Een show zo saai openen met een rek fanshape red crossette candles en daarboven een enkele red peony bom snap ik niet. Een opening van een show hoort meteen de toon de zetten voor de rest van de show. Bekijk bijv het begin eens de show van mirnovec op knokke heist laatst, als schevingen van dat niveau is kunnen we discusseren. Neem niet weg dat ik snap dat mensen er heel erg genieten. Het blijft natuurlijk vuurwerk he![]()
Ik heb gister erg genoten! Deze shows waren beter dan de andere. Soms zat ik erg te twijfelen of er nou ook 5'' shells tussen zaten. Kan iemand dat bevestigen?
De bursts van die shells waar ik over zat te twijfelen waren ook harder dan die van de 3'' salutes.