34e VUURWERKFESTIVAL in 2013 Scheveningen

ylke

VWC lid
Evenement : 34e VUURWERKFESTIVAL Scheveningen
Datum : 15, 16 en 17Augustus 2013
Internet : http://www.vuurwerkscheveningen.nl/

Opmerking: Onder voorbehoud van toestemming van de Burgemeester van 's Gravenhage

Het vuurwerkfestival in Scheveningen breidt dit jaar flink uit.

Het festival wordt vanaf dit jaar over twee weekenden uitgespreid in plaats van drie dagen in een weekend. ook zal er meer vuurwerk worden afgestoken, waarschijnlijk vanaf de Pier. De organisatie heeft dit jaar 250.000 euro voor het festival uitgetrokken, een halve ton meer dan vorig jaar. De uitvoering van het festival ligt voortaan bij Stichting Internationaal Vuurwerkfestival.

De 34e editie van het Vuurwerkfestival Scheveningen wordt gehouden op 16 en 17 augustus en op 23 en 24 augustus. Vorig jaar won China de wedstrijd om het mooiste vuurwerk. Het evenement trok toen naar schatting 150.000 bezoekers.

Bronvermelding: Recemonster.

Laatst bewerkt:
ah kijk, ze beginnen het te leren! Het woordje "Internationaal" wordt niet meer gebruikt.. Want internationaal was het nou niet bepaald! :)

Jij als halve Belg kwam er toch om een haring te happen?
:p

Ja, maar toch zeker niet om er naar de showtjes te gaan kijken.. Dan kan je beter een paar dagen geduld hebben en vanaf de 19e augustus naar Knokke-Heist gaan. Waar het énige Internationaal Vuurwerkfestival aan de Noordzee kust plaats vind :) Dit jaar alweer voor de 35e keer op het Albertstrand!

Ja, maar toch zeker niet om er naar de showtjes te gaan kijken.. Dan kan je beter een paar dagen geduld hebben en vanaf de 19e augustus naar Knokke-Heist gaan. Waar het énige Internationaal Vuurwerkfestival aan de Noordzee kust plaats vind :) Dit jaar alweer voor de 35e keer op het Albertstrand!

Staat toch ook haringhappen!
:p

Als ik dan in nederland zou zijn ging ik wel even kijken, gelukkig ben ik dan in noord spanje van vuurwerkshows aan het genieten:D

Messchien een ideetje om een meeting te houden en tegelijkertijd een haringkje happen.

Vorig jaar nog maar is een kijkje gaan nemen, en dat was voorlopig toch echt de laatste keer. Ik erger me zowat aan het vuurwerk daar. Zoooo voorspelbaar en telkens weer dezelfde bommen die 3 minuten lang per 2 in V shape de lucht in vliegen.

Is dit nou mijn passie denk ik dan? Nee ik doe het niet meer..

En wens alle mensen die wel gaan trouwens veel plezier.

Ik hoop rond die tijd zelf een rijbewijs te hebben, of anders dat me pa me weer wilt brengen.
Ik wil het namelijk maar al te graag weer meemaken. Geweldig evenement. Verleden jaar voor t eerst.
Alleen dit keer blijf ik toch wat langer op de pier staan en ga ik niet eerder na beneden.

Ik ben t eens met firecrack-R, het is altijd best wel voorspelbaar.
maarja het blijft vuurwerk dus ik ga er sowieso weer heen haha :D

Het vuurwerk is niet zo speciaal, maar zoals ylke zei is de combi van een meeting,vreten en vuurwerk een leuk idee ! Haring hoef ik niet :p maar kibbeling vind ik wel lekkah...

hmm ja dat wel, maar ik moest vorig jaar toen ik een paar bitterballetjes bestelde 2 uur wachten en nadat de vuurwerkshow klaar was kreeg ik ze pas...

Élk jaar vergeet ik dit op een of andere manier.

Staat nu alle mogelijke agenda's (pc, smartphone, tablet enz). Wil er toch wel een keer bij zijn. Wellicht met vriendin, en wellicht met de meeting :)

Ik ga er wel naartoe denk ik , eerst even daar wat eten , over de boulevard lopen en dan als klap op de vuurpijl (Hehe woordgrap) nog een armoedig showtje bekijken. Ik vind het wel wat hebben , ik ben blij dat het nog bestaat. Eigenlijk moeten ze gewoon net in internationale wateren voor Scheveningen gaan liggen en de 30 inch shells gaan schieten , maar dat zal vast wel niet mogen. (Die laatste zin meen ik niet!)

Ondertussen nog maar een paar weken. Zal t nog wel doorgaan als t dit rot weer blijft?

Wat is trouwens de beste optie?

A) Jezelf laten brengen door iemand (tegen vergoeding, wel grote kans dat niemand je wilt brengen).
B) Via t openbaar vervoer gaan (kost geld en ik kan totaal niet tegen die drukte)
C) Gewoon logeren in een hotel aldaar.

Back
Bovenaan