34e VUURWERKFESTIVAL in 2013 Scheveningen

Was er graag bij geweest (vriendin heeft me vorig jaar daar ten huwelijk gevraagd trouwens ;)).
Helaas echter zowel dit als volgend weekend bezet (als gevolg van het ten huwelijk vragen, zijn de vrijgezellenfeesten deze 2 weekenden gepland ..... denk ik ;))
Veel plezier allen, ben benieuwd naar alle pics & vids

Weet iemand trouwens waar het dit jaar gaat plaatsvinden? (links t.h.v. het Kurhaus of rechts van de pier)
Kan dit namelijk nergens vinden, of kijk ik er overheen?

Jwtjuh :bye:

@aart, ik vind het best maar 8 uur weet ik niet, ik ben er denk ik tegen half 9 / 9 uur.

@jwtjuh, volgens mij is dat elke keer weer anders en niet van te voren te zeggen. Ik denk dat het te maken heeft met de wind.

Tot vanavond allemaal

Ik ben ook aanwezig... alleen ga wel veel vroeger om een mooi plekkie met me auto te vinden. Savonds is dat een grote chaos.
Of ik op de meeting kom weet ik niet zeker.. misschien wel even.

Je bent er vroeg bij haha.
Wij gaan zo ook rijden met een koeltassie pilskes.
Ik zie wel wie ik tegen kom en wie niet :p

Tot dan mensen.

Even eten en daarna zal ik er ook zijn!
wij nemen altijd achterop de auto een fietsendrager mee, dan fietsen we t laatste stukje even ipv een lange tijd in de file staan en een plekje zoeken.

Op locatie.
Zie nog niks liggen maar dat zal wel ingevaren worden net voor de show.
Vrij rustig hier tot nog toe.
Ik sta alleen op de helse parkeerplaats tegen de duinen.

Vraag me af aan welke kant van de pier het geschoten wordt.
Loop nu even over de pier.

Op locatie.
Zie nog niks liggen maar dat zal wel ingevaren worden net voor de show.
Vrij rustig hier tot nog toe.
Ik sta alleen op de helse parkeerplaats tegen de duinen.

Vraag me af aan welke kant van de pier het geschoten wordt.
Loop nu even over de pier.

Ze varen net voor de show een ponton die kant op inderdaad.

ik dacht dat het vuurwerk altijd aan de rechter kant van de pier wordt geschoten.
Voorheen was dit per dag verschillend, vandaar mijn vraag een paar posts terug aan welke kant het vuurwerk geschoten zou worden. Het werd voorheen vermeld op de website, maar daar staat nu niks op wat betreft de exacte locatie. Ik gok op links, t.h.v. het Kurhaus :)

Ga het in de gaten houden. Moet wel een mooi plekkie hebben natuurlijk...
Als ze maar niet 2 minuten voor tijd aan komen varen haha.

Ga het in de gaten houden. Moet wel een mooi plekkie hebben natuurlijk...
Als ze maar niet 2 minuten voor tijd aan komen varen haha.
Meestal duurt het wel ff voordat het ponton helemaal goed op z'n plek ligt. Ik denk dat ze ongeveer een kwartiertje van tevoren (dus om 21:30u) beginnen te varen :wink:

Back
Bovenaan