33. Internationaler Feuerwerkswettbewerb Hannover 2025

BartV99

VWC lid
Stad/dorp: Hannover
Land: Duitsland
Data/Schietbedrijven:
  • Zaterdag 17 mei 2025: Rozzi's Famous FIreworks (Verenigde Staten)
  • Zaterdag 14 juni 2025: Dutch Fireworks Professionals (Nederland)
  • Zaterdag 16 augustus 2025: Firemaster Production (Canada)
  • Zaterdag 6 september 2025: Pirotecnica Morsani (Italië)
  • Zaterdag 20 september 2025: Pyrotex Fireworx (Verenigd Koninkrijk)
Tijdstip: Variërend van 21.00 - 22.30. Verschillend per show, afhankelijk van wanneer het donker genoeg is.
Max. kaliber: 200mm
Bijzonderheden:
33e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover 2025 met als thema 'Sprankelend jubileum: 350 jaar Herrenhäuser Gärten'.
Toegangsbewijs benodigd. Prijs bedraagt € 26 voor een volwassene.

Ik ga vanavond eens op mijn gemak jouw beelden op een groot scherm bekijken. Want jij stond er nagenoeg recht voor. Vanaf waar ik stond was het beeld niet echt symmetrisch.

Helaas zaten naar mijn bescheiden mening 2 stukken "zwart" in de show. Dus ben ik benieuwd of alles volgens planning is geschoten. Misschien dat @Bob1 een reflectie wilt geven.

Naast bovenstaande kritische noot moet ik zeggen dat ik onwijs genoten heb van de product keuze. Wat een waanzinnig mooie producten heb ik voorbij zien komen. Die in veel gevallen elkaar heel mooie versterken. Iets wat de mannen van DFP tot een kunst hebben verheven. wel jammer dat het tijdens een super sierlijk stuk (mijn mening) begon met regenen. Maar heb met volle teugen staan genieten van onder andere de girandola's. Maak je mij toch echt blij mee.

Dus... zeker blij dat ik het live heb mogen aanschouwen. Mocht ik weer naar Hannover gaan, zal ik mij wel verdiepen in hoe een betere plaats te bemachtigen. Want was te laat voor de bandjes die toegang gaven tot de beste percelen.

Edit: dat het beeld voor mij niet symmetrisch was kwam dus inderdaad door mijn plek ten opzichte van de show. Maar op de beelden van VuurwerkExpres is ook goed te zien hoeveel vat de dwarswind op sommige stukken had. Tevens twijfel of het tweede stukje zwart niet mijn ongeduld was door de stromende regen.
Ik zie nu bij het kijken van deze beelden nog meer prachtige details.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan