32ste internationale vuurwerkfestival Valencia oktober 2011

Pobla is trouwens ook prima te doen met de tram hoor.
Ritje van 45 minuten, maar is wel goedkoop en goed te combineren met bier!

Jammer dat het terras al volgeboekt is...:-( Zal ik toch naar Adelfia moeten..:-(

Als je geheelonthouder bent zou ik een autotje huren, net ff wat makkelijker, en zeker goedkoper dan steeds een taxi pakken:bye:

Misschien was ik duidelijk genoeg. Ik drink niets zonder alcohol.
Maar goed, ik neem me eigen stoel wel mee voor dat terras dan en huur een eigen taxi voor drie dagen haha.

Misschien was ik duidelijk genoeg. Ik drink niets zonder alcohol.
Maar goed, ik neem me eigen stoel wel mee voor dat terras dan en huur een eigen taxi voor drie dagen haha.

Eeeh, nou wat voor mij wel duidelijk is, een geheelonthouder is iemand die geen alcoholische dranken drinkt. Als je niks drinkt zou je dus net zo goed een auto kunnen huren, mist je een rijbewijs hebt natuurlijk:wink:

De vlucht is geboekt

Besloten om een dagje eerder te vertrekken, zien we ook weer een beetje extra vuurwerk. 6 oktober vanaf Brussel met ryan air. Aankomst in Valencia rond 15:00.

Ik denk dat weinigen van ons A.P.E. Parente weleens een avondshow hebben zien schieten, als al iemand dat eens gezien heeft.

2008 in tarragona in actie gezien, toen viel de show aardig weg in de rook helaas. Wel hebben ze toen het festival gewonnen.

Lekker veel cilinders toen, en met het budget van oktober zal dat ook wel goed moeten komen:D

Iemand die weet waar ik in Valencia bij de tram op moet stappen, om vervolgens in Pobla de vallbona terecht te komen? En wat kost een taxiritje Valencia-pobla ongeveer heen en terug? Als iemand het weet hoor ik het graag..

Anders word het een auto huren

zo, wij zijn gisteravond weer terug gekomen uit valencia en weer lekker wat mooie shows gezien!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

veel kijkplezier

gr JefFreak

Laatst bewerkt:
Wat is er gebeurt met de mascleta's (vooral de nocturna's) in Pobla?
zijn echt een stuk minder als voorgaande jaren zeg.
We hadden vorig jaar al het idee dat het kleiner was als het jaar ervoor, maar nu is het wel heel duidelijk.
Zonde hoor:sad:

Castillos in valencia ook niet heel bijzonder, parente vind ik niet zo best op een paar beelden na (goud beeld is top!) en turis had ik meer van verwacht gezien het budget wat ze in oktober hebben in vergelijking met dat van maart. maar wat blijven hun ronde bommen met die dichte pistel toch vet hé, met de bekende fluit-tail is die helemaal af :)

Hoop dat het volgend jaar weer beter is want het is altijd een leuk festival om te pakken zo in oktober:D

Back
Bovenaan