30% korting op Wolff vuurwerk - Maarssen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse

VWC lid
Hallo vuurwerkliefhebbers!

Wij geven voor de leden van vuurwerkcrew 30% korting op ons assortiment in de voorverkoop. Dit was vorig jaar 25%, dus dit jaar nog meer korting!

Wat te doen:
- Bestel wat je wilt hebben op onze site/webwinkel, www.vuurwerkmaarssen.nl

- Producten die niet op onze site staan kunnen wij wel voor jullie bestellen (geheel Wolff assortiment)! Geef dit even bij ons aan, dan kunnen wij het product toevoegen.
- Zet achter je naam: vuurwerkcrew, zodat wij weten dat je van de site bent
- Omdat dit van ons geen normale actie is, zal er niet automatisch 30% van afgetrokken worden: dit mogen jullie zelf uitrekenen.
- Deze actie geld voor al het (sier)vuurwerk (m.u.v. de kopjes: ‘knalvuurwerk’ en ‘actievuurwerk’)
- Het bedrag (met de 30% korting) mogen jullie over storten (jullie krijgen automatisch een mail met instructies)
- Als de betaling binnen is, krijg je automatisch een mail waarmee je je vuurwerk af kan halen op de door jouw aangegeven datum!
- Je mag de bestelling ook in onze winkel opgeven. Elke zaterdag is onze vernieuwde vuurwerkwinkel geopend (van 9 tot 17 uur). Deze is naast de Hubo te vinden.
- Bestelling uiterlijk opgeven op 26 December.

PS de normale actie vervalt bij 30% korting. Dit zal wel op de bevestiging staan, maar wordt niet uitgeleverd.
Je kan ook voor de normale actie kiezen.

Bij vragen kan je ons altijd mailen!

Vuurwerk Maarssen (Hubo) wenst u een knallend 2013!
www.vuurwerkmaarssen.nl
[email protected]

Echt super dat jullie ook dit jaar een kortingsactie doen en dat de korting ook nog eens met 5% gestegn is naar 30%. Dus mensen uit omgeving Maarssen en omstreken, maak gebruik van deze korting zou ik zeggen.

Nog wel een vraag. Aangezien het nog vroeg is, komen de nieuwe prodcuten van Wolff ook nog op de site? Ik zie nu alleen nog "oude" producten staan?

Laatst bewerkt:
De gehele webshop is up to date gemaakt.
En mochten jullie nog iets missen, mail dan even.
Groetjes Ilse

Ik zie enkel de vuurwerkbrillen, op zich heel veilig haha, maar de rest van de producten kan ik niet zien?

Vandaag zijn er enkele webwinkels geupdate. (Waaronder die van ons!) Even een paar vinkjes aanzetten en wat werk en de boel draait weer als vanouds! Denk dat in de backoffice nog niet is bijgewerkt.

Bob1

Wij hadden alles bijgewerkt, maar blijkbaar te vroeg! Alles is nu/was weer weg.

Wij gaan vanavond weer alle producten online zetten! :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan