30-04-2012: Rotterdam

Zeker weten een dag om nooit, maar dan ook nooit meer te vergeten.

Respect voor Mike en Sven, zo dichtbij, op alles moeten letten.
En als het maar even kan, naar boven kijken.

Geweldig jongens, geweldig! :D

En het was zeker een leerzame dag.

Als het weer kan, zijn we nu nog sneller klaar!:D

mooi filmpje!!
je kunt wel weer zien wie de echte helden zijn, zie einde filmpje: nog in mijn eentje aanwezig op het ponton!!! ;)

Laatst bewerkt:
Lekker hoor martijn ! thanks voor je film heb hem nu pas gekeken :-(
geweldige intro man , onwijs tof !!!!

p.s stuur je de films nog door ?

Lekker hoor martijn ! thanks voor je film heb hem nu pas gekeken :-(
geweldige intro man , onwijs tof !!!!

p.s stuur je de films nog door ?

Dank je Stefan,

Bewerk nu het laatste filmpje ik online wil zetten, pc is alleen maar druk aan het renderen, dan nog hopen dat YT mijn muziek ok vindt en niet de boel weer eens verziekt:)

In de loop van deze week zal je dan ook de originele versies ontvangen van mijn filmpjes en foto's.

Ik doe mijn best, heb max maar een uurtje per dag hieraan te werken, vrouw en kids he...:)

Dank je Stefan,

Bewerk nu het laatste filmpje ik online wil zetten, pc is alleen maar druk aan het renderen, dan nog hopen dat YT mijn muziek ok vindt en niet de boel weer eens verziekt:)

In de loop van deze week zal je dan ook de originele versies ontvangen van mijn filmpjes en foto's.

Ik doe mijn best, heb max maar een uurtje per dag hieraan te werken, vrouw en kids he...:)

Vuurwerk hoort voor de vrouw en kids te gaan hé ;)

Vuurwerk hoort voor de vrouw en kids te gaan hé ;)

Heb je helemaal gelijk in:)
Helaas is de werkelijkheid soms verre van dat...

Maar goed, als Youtube nou eens van mijn filmpje afblijft had die al eerder online gestaan...
Volgens mij mag die nu wel gepost worden, dus 'eindelijk' bij deze is die er dan.
Moet hier en daar nog wel misschien wat bijgeschaafd worden, maar ja, wil jullie niet nog langer laten wachten:)

De orginele filmpjes gaan zsm ook naar Stefan zodat hij ook weer los kan...

Maar nu even terug naar 30 april 2012, Rotterdam, waar we toch maar even met z'n zessen deze dikke show maakten, heerlijk!

Nogmaals iedereen bedankt voor deze onvergetelijke dag!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Super film Martin. Mooi gedaan. Heb hem gelijk op facebook gezet.
Alleen jammer dat op 5.21 mijn telefoon vast liep, zullen meer mensen gehad hebben? Hahaha. Top!

Super film Martin. Mooi gedaan. Heb hem gelijk op facebook gezet.
Alleen jammer dat op 5.21 mijn telefoon vast liep, zullen meer mensen gehad hebben? Hahaha. Top!

Dank je, maar volgens mij is de kwaliteit zo hoog dat de stream op een mobiel dit niet aankan. Had hier ook even last van vanwege het bekende Youtube gezeur...

Dus gewoon lekker Full-HD kijken op een PC met goede audio/video kaart.

Okee, lekker dan.. heb eea terug gekeken, begrijp het nu, tja leeftijdsverschil he, volgens mij was ik gewoon de oudste in de groep, en wat voel ik me ook inneens weer oud.
Zo scherp was ik even niet (vrouw en kids he?), maar wel humor:)

Ga het niet doorvertellen, anders mag ik nergens meer naar toe:)

Na het zien van dit filmpje Stefan, sportschooltje word tijd jongen! hahahah.
Super gedaan Martijn! Komt er nu ook nog zo'n totaal compilatie van alle beelden?

Back
Bovenaan