3-Schlag Schocker 2 - Corolla-Rotblinker [Batch 2020]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: FM30X3-2
Artikelnaam: 3-Schlag Schocker 2 - Corolla-Rotblinke
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 83.5 gram
Aantal Schoten: schoten
Effectomschrijving: Effekt: Rote Bengalflamme zu Silberheuler zu Corolla-Feuertopf mit Rotblinkern zu Corolla-Schweifaufstieg zu Corollaweide mit roten Blinksternen.

Ich hatte mir eine kleine Serie aus 3-Schlag-Bombenrohren mit gleichem Vorbrenner wie bei den Höllenfeuer überlegt, damit es beim Abschuss noch einen stärkeren Überraschungseffekt gibt. Leider hatte ich den Artikel schon 2019 entworfen, wo ich überall mit viel zu geringen Mengen geplant hatte, so dass wir nur geringe Mengen pro Sorte produziert haben. Zudem sehr teuer, durch die sperrigen Holzstandfüße und die aktuellen Transportkosten.
Leider werden wir auch erstmal nicht mehr in der Lage sein, den Artikel so nachzuproduzieren, da dieser in unserer eigenen Fabrik hergestellt wurde, die es vor allem wegen der gesamten Corona Situation und damit einhergehender wirtschaftlicher Schwierigkeiten nicht mehr gibt.
Von der Umsetzung her ist diese Sorte hier ganz gut gelungen wie ich finde.

Tube diameter: 12/30 mm
Kartoninhoud:
Tijdsduur: sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Wij danken Funke Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wat denk je zelf? Een verdedelde thunderking met 83 gr. Funke is duur maar niet zo duur

Ik verwacht dat deze in de zelfde prijsklasse zullen gaan vallen als de springteufel.
Ik hoop ook dat ze als set verkocht gaan worden zodat de prijs iig dit jaar wat hoger ligt, en deze bij de echte liefhebber terecht komen aangezien er geen grote aantallen geproduceerd zijn.

Als ik de opmerking van Funke zelf over de prijs lees, zal deze zeker duurder zijn dan de Springteufel. Denk dat de schatting van GMP spot in is, en anders nog eerder te zuinig dan te hoog.

Ik las bv over The Wall ook dat die al €70 gaat kosten...

Fraaaai product! Leuk hebbedingetje, zou op de nederlandse markt ook gretig aftrek vinden denk ik.

Back
Bovenaan