3 halen 1 betalen

Jammer, ik dacht vernomen te hebben dat deze vorigjaar 2 lonten hadden echter keek ik even stiekem en tot mijn verbazing maar 1 lont.. jammer kan ik er geen achter elkaar lonten... 2FB79007-3564-4044-A5FB-63F9DC49E12D.jpg

Er zitten extra labels overheen, trek dat buitenste label er eens af. Denk zelf dat er gewoon een reserve lont onder zit (zoals altijd). Zit vlak naast het gewone lont als het goed is

Ik vond het wat tegenvallen, was blij dat ik ze per 3 in W shape had gezet maar toch hwma. Vroeg op de avond mee begonnen en fluitbakkie bij gezet. Als er nou gewoon een constante burst zou zijn zou ik ze zeker weer meenemen.

Laatste update van deze, heb er nog een paar staan dus eens kijken wat we daarmee kunnen doen.. Iemand nog creatieve ideeën?

Ze staan in ieder geval weer op de site van Heron te koop nu, twijfel of ik dit jaar een karton haal en een stukkie ervoor om ga rijden. Blijft toch wel geinig stookvoer voor dat geld in de vooravond

Ik was vooral erg benieuwd naar deze; staan ook onder de 3 halen 1 betalen: 19 SCHOTS VARIEGATED PEONY 3 STUKS

Ik krijg vooral een heel mooi nostalgisch gevoel, ik zal ze dit jaar in ieder geval niet meemaken. Maar ben erg benieuwd naar de reacties.

In dit filmpje lijkt het soms bijna prof vuurwerk

19_schots_3_halen_1_betalen.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan