3 halen 1 betalen

Dat weet ik wel zeker, ze stonden op uitverkocht en me buurjongen kon ze gister nog los in de winkel kopen. Hebben hun zaakjes niet goed op orde, eigenlijk mag ik niet klagen want ze hebben me een vervanger gegeven die het dubbele kost. Maar ik heb dit puur voor de vooravond gehaald en daardoor minder vooravond spul aangeschaft. Dan is dit gewoon zuur

Ik begrijp je volkomen, heerlijk stookvoer die kleine potjes.. Echt balen man! Volgend jaar Heron misschien over slaan en wat klein spul bij de Aldi/Lidl kopen? Ik wens je in ieder geval een prettige jaarwisseling, die Scream bak maakt vast veel goed! :)

Ik begrijp je volkomen, heerlijk stookvoer die kleine potjes.. Echt balen man! Volgend jaar Heron misschien over slaan en wat klein spul bij de Aldi/Lidl kopen? Ik wens je in ieder geval een prettige jaarwisseling, die Scream bak maakt vast veel goed! :)

Heb ik ook wel gedaan, maar anders had ik meer gehaald bij aldi/lidl. Heb een x 10 reno's 4 pijlen pakketen 3 alligator, mystic moments en nog wat kleine troep. Had daar 40 potjes bijgeteld, dus dan ga je ook niet meer halen.

Het klote is dat ik altijd het gevoel heb dat ik te weinig heb (stressen, steeds meer kopen) en dit is nou niet echt bevorderlijk GRRR.

Ja die scream box is een toppertje ga er zeker van genieten hoor. Kijk als ik een cake van 80 had gekocht, die was er niet en ik kreeg er 1 voor 180 was ik blij. Maar heb genoeg 12 uur spul gekocht met freakacties, was het vooravond spul wat ik mis. Maargoed, ik draaf door:P

Denk dat ik toch de gok maar waag ze WEER te bestellen, ondanks dat me bestelling de vorige keer niet geleverd is. Toch erg leuke potjes voor die prijs.

Voor de mensen die een projectje willen maken en potjes daarvoor uit zoeken, houd er rekening mee dat je uiteindelijk een willekeurige selectie krijgt, dus niet de potjes die je besteld. Wil je er zeker van zijn misschien beter even een mailtje sturen naar hun, misschien dat ze een uitzondering kunnen maken

17x Thunder (Supermarkt Killer 3)

Voor chaos/massa is het leuk maar eerlijk is eerlijk; niet echt de moeite waard. Kan je misschien beter een paar keer de Cake A-3 nemen.

Zo net 4 dozen besteld van 24 potjes. Leuk stookvoer voor begin van de avond.

Mijn vrienden en ik hebben er denk ook nog 3 staan dus dat wordt wat leuke projectjes in elkaar flansen.

Zit erg te twijfelen of ik nog een kartonnetje van dit spul erbij ga kopen. Moet er wel 90 km voor om rijden. En met al die verhalen van afgelopen jaar met het niet leveren ervan schrikt mij wat af. Aan de andere kant, als ik bestel en het meteen op de eerste dag om 8 uur op haal kan er weinig mis gaan neem ik aan.

Zit erg te twijfelen of ik nog een kartonnetje van dit spul erbij ga kopen. Moet er wel 90 km voor om rijden. En met al die verhalen van afgelopen jaar met het niet leveren ervan schrikt mij wat af. Aan de andere kant, als ik bestel en het meteen op de eerste dag om 8 uur op haal kan er weinig mis gaan neem ik aan.

Er is op dit moment voldoende voorraad, en als je inderdaadal de 1e dag om 8 uur kunt.. dan is er zeker voorraad.

Er is op dit moment voldoende voorraad, en als je inderdaadal de 1e dag om 8 uur kunt.. dan is er zeker voorraad.

Dat is mooi. Als ik een karton wil bestellen, kan ik dan van 1 cake 24stuks aanvinken? En krijg ik dan 8 verschillende soorten. Of moet ik van alle 8 ook daadwerkelijk 3 bestellen?

Dat is mooi. Als ik een karton wil bestellen, kan ik dan van 1 cake 24stuks aanvinken? En krijg ik dan 8 verschillende soorten. Of moet ik van alle 8 ook daadwerkelijk 3 bestellen?

"3 halen 1 betalen, bij afhalen is het alleen mogelijk om een willekeurige mix uit de 8 verschillende cakes te krijgen. De afname is te groot om bij elke bestelling het juiste effect te zoeken. Volle dozen bestaan uit 24 stuks met 8 verschillende potten. Bij afname van volle dozen ben je dus zeker van 8 verschillende cakes"

Al dus de website

Krijg net een foldertje binnen en de supermarkt killers staan er ook in. Echter hebben ze dit jaar andere namen zie ik? Gewoon omlabelingen of andere potjes ook?

Inderdaad op de website zelf ook is de afbeelding om naar al die potjes te gaan ook aangepast.
Zoals je in onderstaande afbeelding kunt zien (links bovenin).
Op de pagina met producten zijn het nog wel de oude afbeeldingen.

Ben dus erg benieuwd. Andere potjes of omlabeling?

Mf8gYwl.png

Back
Bovenaan